Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@22:01:42 GMT

شکست خانگی صنعت نفت مقابل گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۴۹۶

شکست خانگی صنعت نفت مقابل گل‌گهر

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را با پیروزی پشت سر گذاشت. تاریخ انتشار: 17:56 - 25 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۳۶۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه دیدار‌های هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم گل‌گهر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌ها: عیسی آل‌کثیر (۸۸) برای صنعت نفت و یونس شاکری (۲۷ و ۱+۹۰ برای گل‌گهر سیرجان). 

با ثبت این نتایج صنعت نفت در امتیاز ۳۰ باقی ماند و گل گهرسیرجان هم جمع امتیازاتش را به عدد ۱۶ رساند.   ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر است:   صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری،محمد اهل‌شاخه،سید محمد قریشی، مهدی حنفی، عقیل کعبی، محمود مطلق‌زاده (۵۴- بختیار رحمانی)، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی (۷۴- سید فاخر تهامی)، امین پورعلی (۸۲) از گل‌گهر)، میلاد جهانی و عیسی آ‌ل‌کثیر   گل گهرسیرجان: میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، سید احمد موسوی (۷۶- رضا علیاری)، یوسف وکیا، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی (۶۷ - مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، میلاد کمندانی، گادوین منشا و یونس شاکری بیشتر بخوانید: پیروزی گل‎گهر سیرجان مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه نخست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان صنعت نفت آبادان گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی به مصاف سپاهان خواهد رفت که در این دیدار شاگردان مهدی تارتار به دنبال کسب پیروزی خواهند بود تا بتوانند به رتبه چهارم صعود کنند.

نکته مهم اینکه در این دیدار میلاد سرلک همچنان روی نیمکت حضور دارد و محمدرضا بردبار به همراه پویا پورعلی در ترکیب اصلی حضور دارند و محمد عمری نیز مقابل آنها به عنوان هافبک تهاجمی بازی خواهد کرد.

در خط دفاعی نیز با مصدومیت محمد طیبی، مثلث سه نفره حامد نورمحمدی، میلاد باقری و آرمان اکوان بازی خواهند کرد. همچنین پدرام قاضی پور امروز بازی نخواهد کرد و مجید عیدی به همراه ابوذر صفرزاده وینگ بک بازی می‌کنند.

ترکیب ملوان مقابل سپاهان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • ببینید | غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم مقابل چشم مردم!
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس