Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:03:07 GMT

آخرین وضعیت نمادهای متوقف در بورس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۶۶۷

آخرین وضعیت نمادهای متوقف در بورس

جدول ارائه شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران حاکی از توقف ۱۸ نماد معاملاتی به دلایل مختلف تا روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جدول ارائه شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران حاکی از توقف ۱۸ نماد معاملاتی به دلایل مختلف تا روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه بوده است.

براساس این جدول، نماد کنتورسازی ایران (آکنتور) از ۱۳ شهریور ۹۵ به علت تعلیق نماد معاملاتی متوقف است که این نماد به عنوان قدیمی‌ترین نماد معاملاتی متوقف در بازار سرمایه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این نماد، نماد بانک انصار (وانصار) از ۶ مرداد ۹۷ به علت تعلیق نماد معاملاتی متوقف است که علت آن مربوط به مصوبه سران قوا مبنی بر ادغام بانک‌های نظامی و انتظامی در بانک سپه است.

بیش از نیمی از نمادهای متوقف در بورس مانند گروه صنعتی پاکشو (پاکشو)، البرز دارو (دالبر)، گلوکوزان (غگل)، نوش مازندران (غنوش)، معادن بافق (کبافق)، کاشی و سرامیک حافظ (کحافظ) و تامین ماسه ریخته گری (کماسه) مربوط به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده درخصوص تغییر سرمایه است که براساس روال گذشته پس از برگزاری مجمع، نماد این شرکت‌ها باز و قابل معامله خواهند بود.

همچنین دو نماد سامان گستر اصفهان (ثامان) و سرمایه‌گذاری توسعه ملی (وتوسم) به علت برگزاری مجمع عمومی سالیانه و قطعات اتومبیل ایران (ختوقا) برای برگزاری مجمع عمومی سالیانه (درخصوص اصلاح اساسنامه) در حالت توقف به سر می‌برند.

نمادهای لبنیات پاک (غپاک) و کاشی پارس (کپارس) نیز به علت تعلیق نماد معاملاتی متوقف و قادر به معامله نیستند.

نماد بانک سینا (وسینا) و سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه «ب» متوقف شده‌اند.

 

  پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس برگزاری مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود

به گزارش خبرنگار مهر یک ساعت تا بازگشایی بازار سهام باقی مانده است؛ دیروز شاخص بورس برای چهارمین روز صعود کرد و موقعیت خود را در محدوده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی را تثبیت کرد. نمادهای بوعلی، فملی و نوری بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند.

علاوه بر این برای سومین روز متوالی پول حقیقی‌ها به بازار وارد شد و نمادهای کاما، واعتبار، کیا، تنوین، نوری، صبا، خاهن، وبملت، خکاوه و فالوم بیشترین ورود سرمایه را داشتند.

خبر خوب اینکه در مجموع سه روز اخیر بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه حقیقی وارد بازار شده است و نکته هشدار آمیز اینکه روند آن نزولی بوده و دیروز به ۴۲ میلیارد تومان کاهش یافت.

با این همه، مازاد تقاضا در معاملات دیروز سیگنال مثبتی برای معاملات سه‌شنبه است. ناظران معتقدند روند کلی بازار مثبت است اما دور از انتظار نیست که پس از چند روز صعود متوالی شاهد تعدیل و اصلاح نیز باشیم و طبعاً تعدیل به معنای شکل گیری روند ریزشی نیست.

کد خبر 6086012 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود