Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:28:21 GMT

آقای گلِ غمگینِ رقابت‌های لیگ نوزدهم !

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۷۵۰

آقای گلِ غمگینِ رقابت‌های لیگ نوزدهم !

عیسی آل کثیر در دیدار برابر گل گهر سیرجان باز هم گلزنی کرد و 10 گله شد ولی این گل بیشتر از سه دقیقه برای نفت آبادان اثرگذار نبود.

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر یکی از بازیکنان مورد توجه لیگ برتر در پنجره زمستانی بود، ولی در نهایت تلاش مدیران باشگاه آبادانی برای حفظ بهترین گلزن تیمشان برخلاف اسکوچیچ جواب داد و شماره 7 صنعت نفت در نیم فصل دوم رقابت ها نیز در تیمش باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاید کسی فکر نمی کرد، پس از پیروزی 4 گله صنعت نفت مقابل سپاهان این تیم در 4 دیدار پیاپی با شکست زمین را ترک کند ولی این اتفاق حالا رخ داده و طلایی پوشان آبادانی در چهار دیدار برابر نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، ذوب آهن و در نهایت گل گهرسیرجان 6 گل خورده و تنها یک مرتبه گلزنی کرده است تا دست خالی از این مسابقات خارج شود.


تنها گل صنعت نفت را در این 4 مسابقه عیسی آل کثیر امروز در مقابل شاگردان مجید جلالی در دقیقه 88 ثبت کرد؛ گلی که تساوی یک بر یک را بر نتیجه بازی حاکم کرد و عیسی را با 10 گل، به صدر جدول گلزنان لیگ فرستاد ولی سه دقیقه بعد یونس شاکری دومین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند تا در یکی دیگر از روزهای تلخ صنعت نفت بعد از دراگان اسکوچیچ، آل کثیر خیلی از گلزنی اش خوشحال نشود و حتی یک رقیب یعنی شاکری که 7 گله شد را نیز در جمع رقیبانی که پشت سرش، نفسشان را احساس می کند، اضافه شده ببیند.

عیسی آل کثیر صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عیسی آل کثیر صنعت نفت آبادان عیسی آل کثیر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

بازدید 9 در جریان رقابت‌های هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر ایران فصل 1402/03، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر صنعت نفت را شکست داد. دانیال اسماعیلی فر روی پاس امید عالیشاه در دقیقه 8 گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. عیسی آل کثیر روی پاس مهدی ترابی در دقیقه 66 گل دوم سرخ پوشان را زد. محمدحسین کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه 71 سومین گل پرسپولیس را به نام خود ثبت کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت