Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@22:55:10 GMT

شکست خانگی صنعت نفت و سومین برد متوالی شاهین

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۶۰۷۶

در یکی از دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های صنعت نفت و گل‌گهر سیرجان  از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک  به سود شاگردان مجید جلالی پایان رسید.

اخبار ورزشی - یونس شاکری در دقیقه ۲۸  و ۲+۹۰ برای تیم گل‌گهر گلزنی  کرد و گل صنعت نفت آبادان را عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین پورعلی بازیکن گل‌گهر در این دیدار از حمید حاج‌ملک داور بازی کارت زرد گرفت.

در آخرین دیدار روز نخست از هفته بیستم لیگ برتر نیز تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

میلاد صارمی در دقیقه ۲۵،‌ اسماعیل شریفات در دقیقه ۳۵ و حسن نجفی (۲+۹۰) گل‌های شاهین را به ثمر رساندند تا بعد از شکست نساجی و پیکان سومین پیروزی پیاپی شاگردان کریستیچوویچ مقابل ماشین‌سازی رقم بخورد. تک گل ماشین‌سازی را عزیز معبودی در دقیقه ۶۸ وارد دروازه حریف کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده سیدرضا مهدوی بود که این داور به سلمان بحرانی و اسماعیل شریفات از شاهین و فردین عابدینی و عزیز معبودی از ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد.

شاهین با این پیروزی و با توجه به شکست پیکان مقابل فولاد, بعد از مدت‌ها از انتهای جدول جدا شد و با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گل گهر سیرجان اخبار ورزشی رقابت های لیگ برتر صنعت نفت فوتبال مجید جلالی گل گهر سیرجان ماشین سازی صنعت نفت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل

به گزارش قدس آنلاین، رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل