Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:37:22 GMT

سرمربی : جایگاه نساجی در جدول خوب است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۶۲۰۲

سرمربی : جایگاه نساجی در جدول خوب است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رضا مهاجری جمعه شب در کنفرانس خبری پایان بازی تیمش با پارس جنوبی جم که با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در این دیدار سه بازیکن اصلی خود را به دلیل آنفلوانزا و محرومیت در اختیار نداشتیم و با ترکیب کامل بازی نکردیم که بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : علاوه بر این ، بازی را در هوای بارانی در یک زمین نامناسب انجام دادیم و چندین ضربه ما نیز به دلیل بدشانسی وارد دروازه حریف نشد ، در حالی که اگر یکی از این ضربه ها را به گل تبدیل می کردیم، قطعا نتیجه تغییر می کرد و ما می توانستیم به برد برسیم.
سرمربی نساجی گفت : برای رسیدن به ترکیب کامل و بازیکنان آماده ، ما زمان بیشتری نیاز داریم و همچنان برخی از بازیکنان جدید ما همانند حسین ماهینی و روح الله باقری به آن آمادگی که مد نظرمان است، نرسیده اند و در آینده نزدیک به این آمادگی می رسند و نتیجه می گیریم.
وی افزود : فوتبال بازی سخت و دشواری است و برای نتیجه گیری نیاز به صبر بیشتری از سوی هواداران دارد و باید این فرصت را در اختیار کادر فنی قرار بدهیم که بتوانند تیم را به گونه ای که می توانند به مرز آمادگی برسانند و آن وقت از تیم انتظار داشته باشیم.
مهاجری گفت : ما به عنوان کادر فنی نیز از نتیجه ای که این روزها تیم نساجی کسب می کند ، راضی نیستیم و این نتایج ضعیف ما را در برابر هواداران و مالک تیم شرمنده کرد، ولی اطمینان دارم که وضعیت تیم ما بهتر می شود و ما به رده های بالاتر جدول نیز می رسیم.
وی یادآور شد : تیم ما در شرایط سختی قرار دارد و نیم فصل دوم تعدادی از بازیکنان جدید به تیم ما اضافه شدند و ما با این وضعیت نیاز به هماهنگی بیشتر داریم تا به ترکیب اصلی برسیم و در این روزها بیشتر از هر زمانی به حمایت نیاز داریم و هر گونه فشار روحی و روانی وضعیت تیم را بدتر می کند.
سرمربی نساجی گفت : نساجی با وجود نتایج ضعیف در چند بازی اخیر همچنان در جدول رقابت های فوتبال لیگ برتر تا حد زیادی وضعیت بهتری دارد و می تواند به بالاتر از این نیز در جدول برسد و باید صبور باشیم.
رد استعفا و التیماتوم 
مهاجری همچنین در مورد زمزمه هایی مبنی بر التیماتوم هیات مدیره باشگاه به کادر فنی برای دیدار با پارس جنوبی جم ، گفت : من در هر تیمی که تاکنون حضور داشتم، هیچ وقت اجازه ندادم که مسایلی چون التیماتوم بالای سرم باشد .
وی افزود : در نشست اخیر با هیات مدیره نساجی نیز در مورد آینده تیم صحبت شد و هیج بحثی پیرامون التیماتوم مطرح نشده است و هر وقت هیات مدیره و مالک باشگاه بخواهد در این تیم می مانم و در غیر این صورت مشکلی برای جدایی از نساجی نخواهم داشت.
مهاجری گفت  من  چه در نساجی باشم و یا از این تیم جدا شوم، در هر صورت برای همیشه و تا زمانی که در فوتبال حضور داشته باشم، خود را هوادار نساجی می دانم و این تیم در جایی از قلبم قرار دارد.
دیدار دو تیم نساجی و پارس جنوبی جم در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در قائمشهر با تساوی بدون گل خاتمه یافت و نساجی با این تساوی با ۲۰ امتیاز و یک پله صعود به رده یازدهم جدول و پارس جنوبی جم نیز با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.
دو تیم هفته بیست یکم را به ترتیب با تیم های ماشین سازی و تراکتور سازی دیدار می کنند.

برچسب‌ها رضا‌ مهاجری پارس جنوبی جم مازندران لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا مهاجری پارس جنوبی جم مازندران لیگ برتر فوتبال رضا مهاجری پارس جنوبی جم مازندران لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی جم هیات مدیره لیگ برتر کادر فنی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آن‌ها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید؛ آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد، ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند، ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227618 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم