Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:52:55 GMT

مسابقات فوتسال جانبازان استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۶۲۹۶

مسابقات فوتسال جانبازان استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اکبر رستگار معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: مسابقات فوتسال جانبازان استان سمنان گرامیداشت دهه فجر یک روزه با شرکت چهار تیم از شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان و مهدیشهر برگزار شد.

او افزود: با معرفی نفرات برتر هر تیم، یک تیم منتخب از جانبازان ورزشکار استان در رشته فوتسال به مسابقات کشوری بنیاد شهید اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید و ایثار گران گرامیداشت دهه فجر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مسابقات فوتسال جام رمضان ۱۴۰۳ با حضور بازیکنان لیگ برتری و لژیونر از سطح بالایی برخوردار است.

مسابقات فوتسال جام رمضان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و هواداران زیادی را تا پاسی از شب به سالن‌های مشهد می کشاند، اما امسال یک اتفاق متفاوت سطح کیفی بازی‌ها را بالا برده‌است.

تیم انصارالحجه که در سالن اقدسیه مشهد بازی‌هایش را آغاز کرده، از بازیکنان لیگ برتری و لژیونر مشهدی تشکیل شده و همین موضوع این تیم را جزو مدعیان قهرمانی امسال کرده‌است.

بازیکنانی همچون علی ابراهیمی، بازیکن سابق تیم ملی و حال حاضر تیم الموارد المایه بغداد که سابقه چندین قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، لیگ برتر ایران و همچنین آقای گلی در مسابقات دانشجویان آسیا و لیگ برتر مالزی را در کارنامه دارد، در کنار سجاد امانی، سجاد عادلی و سینا اسدی که در تیم‌ فرش‌آرا حضور دارند و همچنین بازیکنان با تجربه دیگری نظیر عادل برجسته، حامد سنائی، علی بهلول و احسان سهیلی مقدم که همگی سابقه حضور در لیگ برتر ایران را دارند، به جام رمضان امسال مشهد رنگ و بوی دیگری داده است.

همچنین جوانان آینده داری همچون امیر محمد پور و مرتضی محمودی نیز در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و در تیم انصارالحجه توپ می‌زنند.

این تیم موفق شد در گروه خود به راحتی با به ثمر رساندن ۳۸ گل زده و تنها ۳ گل خورده به عنوان سرگروه صعود کند و در نخستین بازی حذفی نیز با ۱۳ گل حریف خود را از پیش رو بردارد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازی‌های جام رمضان امسال ابتدا در ۱۰ سالن با شرکت ۳۲۰ تیم به صورت همزمان برگزار می‌شود و در پایان مرحله نخست، ۳ تیم برتر هر سالن، راهی سالن شهید بهشتی می شوند تا مرحله نهایی مسابقات با حضور۳۰ تیم و به صورت حذفی برگزار شود.

ابراهیمی: سطح کیفی مسابقات رمضان بالاست

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص گرد هم آمدن این تعداد بازیکن لیگ برتری دور هم و بازی کردن خودش در جام رمضان مشهد اظهار کرد: قبل از هرچیز باید ابتدا از بخش خصوصی که از تیم ما حمایت کردند آقایان مهدی مجتهدی، از فعالان با سابقه اقتصادی در حوزه زعفران و مهدی طلوع، مالک شله و حلیم چهارفصل که از افراد خوشنام و با سابقه رستوران‌های مشهدی هستند، تشکر کنم که پای کار آمدند و در این شرایط اقتصادی بدون هیچ چشم داشتی و خالصانه فقط جهت ترویج ورزش از ما حمایت ‌می‌کنند. آنها باعث شدند این تیم تشکیل شود.

ابراهیمی تصریح کرد: حامیان تیم از قدیمی‌های مشهد هستند و به دلیل علاقه و ارادت به حضرت مهدی (عج)، این تصمیم گرفته شد که تیم را با نام انصارالحجه مزین و در مسابقات شرکت کنیم تا در کنار ورزش، فرهنگسازی نیز صورت گیرد.

وی افزود: بازی‌های لیگ عراق به دلیل جام ملت‌های آسیا تعطیل شده و با هماهنگی باشگاهم به مشهد آمدم. چون نمی‌خواستم از شرایط مسابقه دور باشم، برای اولین بار پس از سال‌ها در جام رمضان به میدان می‌روم.

ابراهیمی در خصوص هدف تیم انصارالحجه در این دوره از رقابت‌ها گفت: با وجود بازیکنان خوب و توانمندی که داریم در کنار کادر قوی و کار بلد، مهران مزروعی و حسین درودی انشالله بتوانیم به بهترین مقام ممکن دست پیدا کنیم.

وی در خصوص استقبال هواداران از این رقابت‌ها گفت: انصافا با سطح کیفی خوبی که مسابقات دارد، طبیعی است که هواداران مشهدی به سالن‌ها بیایند و مسابقات را از نزدیک تماشا کنند. فکر می‌کنم امسال سطح مسابقات بهتر شده و هواداران بیشتری هم به سالن می‌آیند. البته مطمئنا استقبال اصلی در سالن شهیدبهشتی رخ خواهدداد و بعید نیست که هر بازی این سالن مملو از جمعیت شود، زیرا مردم مشهد فوتسال‌دوست هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • مسابقات فوتسال جام رمضان خاش
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • اطلاعیه مهم درباره بزرگراه شهید باقری؛ رانندگان بخوانند!
  • بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد