Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:25:39 GMT

کولاک راه ارتباطی ۸۰ روستای کردستان را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۶۳۸۱

کولاک راه ارتباطی ۸۰ روستای کردستان را مسدود کرد

دانش زندی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اغلب این روستاها در شهرستان‌های دیواندره و بانه قرار دارند که به دلیل کولاک مسدود شده است.
وی اضافه کرد: با وجود تلاش عوامل راهداری، به محض بازگشایی راه‌های روستایی، وزش باد و وقوع کولاک شدید باعث مسدود شدن مقطعی این راه‌ها می‌شود اما تلاش راهداران برای باز کردن محورها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: هم اکنون غیر از محور ایرانخواه - تکاب که به دلیل کولاک مسدود است، تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.ا

ستان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود. همچنین جاده‌های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده‌های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر بوده که این گردنه ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا بارش باران راهداری و حمل و نقل جاده وزش باد راه کولاک انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه

گردنه تته واقع در مسیر سروآباد _ پاوه با تلاش راهداران شهرستان سروآباد پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، با اعلام روابط عمومی راهداری شهرستان سروآباد، محور سروآباد _ پاوه محدوده گردنه تته، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ بازگشایی و ایمن‌سازی شد و تردد به آسانی در آن در حال انجام است.

ارتفاع برف در این گردنه به بیشتر از پنج متر رسیده بود که امروز پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

گردنه تته از جمله گردنه‌های برف‌گیر استان کردستان است که معمولاً با اولین بارش برف در پاییز هر سال بسته می‌شود و تا فصل بهار سال آینده امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

کد خبر 747587

دیگر خبرها

  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد