Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:36:57 GMT

اعلام تعطیلی مدارس برخی نقاط گیلان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۰۲۵

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا در این اطلاعیه آمده است: مقطع پیش دبستانی و دبستان (نوبت صبح) مدارس شهر رشت و سنگر و تمامی مدارس جاده لاکان، جاده جیرده و آقا سید شریف فردا "شنبه" تعطیل اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، مقطع پیش دبستانی و دبستان شهرستان آستانه اشرفیه و لاهیجان تعطیل است و متوسطه اول و متوسطه دوم با یک ساعت تاخیر و همه مدارس روستایی این دو شهر فردا تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش گیلان مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان و تمامی مدارس روستایی شهرستان سیاهکل و تمامی مدارس رودسر، کلاچای، رحیم آباد، رودبنه، شفت، املش، دیلمان، اطاقور، کومله و عمارلو در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.

بر این اطلاعیه، مدیران و عوامل اجرایی مدارس موظفند ضمن حضور در واحد‌های آموزشی و هماهنگی لازم با انجمن‌های اولیا و مربیان، نسبت به برف روبی سقف و پاکسازی حیاط مدارس اقدام کنند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

آموزش و پرورش صبح امروز جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که بر اساس مصوبه ستاد بحران و حوادث پیش بینی نشده استانداری گیلان همه مدارس استان روز شنبه ۲۶ بهمن باز است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر ماهواره ظفر کروناویروس وصیت نامه سردار سلیمانی آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم تعطیلی مدارس گیلان هواشناسی جشنواره موسیقی فجر ماهواره ظفر کروناویروس وصیت نامه سردار سلیمانی آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم مقطع پیش دبستانی و دبستان تمامی مدارس بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کد خبر 6086909

دیگر خبرها

  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد