Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان کار کردن در راستای محرومیت‌زدایی را یکی از کارهای در تراز انقلاب اسلامی دانست و با تأکید بر لزوم استفاده از توان بنیاد برکت جهت محرومیت‌زدایی، گفت: باید گزارشی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی روستاهای محروم استان تهیه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با ائمه مساجد روستاهای محروم استان، ضمن اشاره به نگرش ژرف و عمیق مقام معظم رهبری در تدوین بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: در نقشه ترسیم‌ شده، افرادی‌که دارای عشق درونی و ذخیره دینی و ایمانی هستند وارد عرصه‌های محرومیت‌زدایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر گاه فردی ذخیره معنوی را به همراه داشته باشد مشکلات از نظر وی کوچک به‌نظر می‌رسد و آن‌ها را یکی پس‌ از دیگری از سر راه برمی‌دارد اما هر چه ذخیره معنوی فرد کم باشد مشکلات بیشتر و بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسند و موجب سست و منفعل‌شدن فرد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: بنده چون در روستا زندگی کردم از مشقت و مشکلات روستاییان آگاه هستم و زبری کف دست، آفتاب‌سوختگی پیشانی و قدهای خمیده شده روستاییان برایم ملموس است.

وی خطاب به ائمه جماعات مساجد روستاهای محروم استان لرستان بیان کرد: کاری که شما انجام می‌دهید جزو عبادات پُرثواب است و چون رنج و سختی بیشتری دارد ثواب بیشتری دارد.

شاهرخی تصریح کرد: شما افرادی هستید که جهاد اصغر و جهاد اکبر را طی کرده‌اید و اکنون نیز خود را در قبال هم‌رزمان شهید و جانباز خود احساس وظیفه می‌کنید و همین موضوع درجه رفیع شما را که در این جهت قدم برمی‌دارید مضاعف می‌کند.

وی با تأکید به این‌که بنده نسبت به‌ محرومیت روستاها بی‌تفاوت نیستم، گفت: من نیز در راستای محرومیت‌زدایی در همه زمینه‌ها در خدمت روستائیان بزرگوار هستم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به استفاده از ماشین‌آلات برخی از سازمان‌ها و ادارات در روستاها، اظهار کرد: می‌توان از توان بنیاد برکت نیز در جهت محرومیت‌زدایی بهره برد.

وی افزود: باید گزارشی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی روستاهای محروم استان تهیه شود و ما تمام تلاش‌ خود را در بیرون از استان به‌کار می‌گیریم و در سال ۹۹ با مدیران استانی در روستاهای محروم حضور پیدا می‌کنیم تا بتوان از ظرفیت داخل استان نیز در راستای پیشرفت کار استفاده کرد.

شاهرخی ورود به مناطق محروم و کار کردن در راستای محرومیت‌زدایی را یکی‌ از کارهای در تراز انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در این موارد سپاه پاسداران به‌عنوان حافظان انقلاب اسلامی و روحانیان به‌عنوان طلایه‌داران حرکت‌های فرهنگی و دینی همیشه پیش‌قدم بوده‌اند، تا زمانی سپاه و روحانیت در کنار هم باشند تمام گره‌ها گشوده می‌شود و مشکلات برطرف خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماینده ولی فقیه در لرستان انقلاب اسلامی روستا نماینده ولی فقیه در لرستان راستای محرومیت زدایی روستاهای محروم استان انقلاب اسلامی تهیه شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدورت آب شرب خرم‌آباد/ آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان از افزایش کدورت آب شرب خرم‌آباد و وصل آب روستاهای سیل‌زده این استان خبر داد. - اخبار استانها -

یاسر اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اعلام آخرین وضعیت آب شرب روستاهای سیل‌زدۀ لرستان، گفت: قطعی ناشی از شکستگی شبکۀ آب شهری و روستایی طبق گزارش‌های دریافتی امور آب گزارش نشده‌است.

او اضافه کرد: شبکه‌های آب روستاهای پلدختر و معمولان در روز گذشته دچار مشکل شد که آب این روستاها هم‌اکنون وصل است و شبکۀ آب لرستان پایدار است.

سیل آب شرب 3روستا در پلدختر را قطع کرد

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان با بیان اینکه چشمه‌ها یکی از منابع اصلی تأمین آب شرب خرم‌آباد است، تأکید کرد: کدورت آب شرب این شهر همه‌ ساله به‌علت بارندگی‌ها مداوم رخ می‌دهد و این کدورت با بارندگی‌های اخیر افزایش پیدا کرده‌است.

اکبریان یادآور شد: در بیشتر مناطقی که سال‌های متوالی شاهد کدورت آب بودیم هیچ‌گونه مشکلی با اقدامات مهندسی و فنی همکاران امور و معاونت مهندسی شرکت آب‌وفاضلاب مشاهده نشده‌است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: کدورت آب شرب بخشی از مناطق شهر خرم‌آباد به‌دلیل عدم دریافت مجوزهای لازم به‌طور کامل برطرف نشده‌است و در حال تلاش برای رفع این مشکل هستیم.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • اجرای نزدیک به ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه
  • آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • کدورت آب شرب خرم‌آباد/ آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است