Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:31:02 GMT

شکاف طبقاتی و فساد اقتصادی بزرگترین آسیب نظام است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۱۱۴

شکاف طبقاتی و فساد اقتصادی بزرگترین آسیب نظام است

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه آسیب بزرگی که در کشور وجود دارد شکاف طبقاتی و فساد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش‌آبادی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسجد خاتم انبیاء که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهارداشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است که می‌تواند موجب اتحاد ملت ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت انتخابات در کشور ما از این جهت مهم است که مردم در خصوص وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی افزود: با وجود همه سختی‌ها مردم برای عظمت اسلام و دفاع از ارزش‌ها در انتخابات حضور پرشکوه دارد و این برای کشور و نظام بسیار ارزشمند است که مردم همچنان در انتخابات شرکت می‌کنند.

نوش‌آبادی بیان کرد: مردم در حکومت اسلامی ولی نعمت هستند، مردم در این سیستم سالار و صاحب نظام و انقلاب هستند و مسئولان خادم و خدمتگزار مردم، افتخار نظام هم همین مبانی است.

وی تصریح کرد: ترکیب بین جمهوریت و اسلامیت بر اساس نگاه والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی بود که موجب تقویت و حضور باشکوه مردم شده که این حضور علاوه بر تکلیف شرعی یک علاقه به نظام و اختیار نیز است.

 نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات از لحاظ بین‌المللی اقتدار کشور را به رخ دشمنان را می‌کشد، از بعد ملی هم وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کند و از بعد امنیت نیز موجب تقویت امنیت ملی کشور می‌شود.

نوش‌آبادی ادامه داد: متاسفانه آسیب بزرگی که در کشور وجود دارد شکاف طبقاتی و فساد اقتصادی است.

وی تاکید کرد: زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که ۹۰ نماینده مجلس که وظیفه نظارت و قانون‌گذاری را دارند توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت بشوند.

نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته همه مردم انقلابی کاهش فساد اقتصادی و شکاف طبقاتی است، مجلس اگر پویا، ولایت‌مدار و شجاع باشد همه این مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فساد اقتصادی شکاف طبقاتی جمهوری اسلامی ایران نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی نوش آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران  با محوریت بررسی راهبرد‌های همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزد‌های حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...