Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و ولادت امام خمینی (ره)بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی را تبریک گفت.

‍  به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سید علی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان استان   لرستان طی پیامی به شرح زیر، فرارسیدن سالروز ولادت‌ حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره)، روز زن و روز مادر را تبریک و تهنیت گفت:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ* فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ*إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ به‌ نور ستاره ای روشن شد که‌ روشنایی‌ او تا روز قیامت‌ پرتو افکن است، بانویی که مادر مومنان و معلم بزرگ اسلام بود و فرزندانی چون‌ حسن‌ و حسین‌ و زینب‌ سلام‌ الله‌ علیهم‌ را تحویل‌ جهانیان‌ داد و به اسلام جان دوباره و زندگی جاویدان بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ولادت با سعادت بزرگ بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر را که همزمان با میلاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است تبریک عرض میکنم

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان کشور به ویژه بانوان همکار در اداره کل، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.

از خداوند متعال خواستارم زنان این مرزو بوم  همچون گذشته افتخارآفرین و پرشور و شعور در صحنه مهرورزی در خانواده و خدمت به اجتماع بیش از پیش موفق و سربلند باشند.

                      سید علی کریمی

         مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان ولادت امام خمینی حضرت فاطمه زهرا روز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود