Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:01:22 GMT

لالیگا| تساوی اتلتیکومادرید در خانه والنسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۷۴۶۹

لالیگا| تساوی اتلتیکومادرید در خانه والنسیا

اتلتیکومادرید در ادامه روند پرفراز و نشیبش به یک تساوی خارج از خانه دست یافت. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه والنسیا به تساوی 2 - 2 رضایت داد.

در این بازی جذاب ورزشگاه «مستایا» ابتدا میهمان با گل یورنته در دقیقه 15 پیش افتاد، اما پائولیستا در دقیقه 40 بازی را  به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه دقیقه بعد توماس با زدن گل دوم، اتلتیکو را پیروز به رختکن فرستاد. در نهایت میزبان با گلزنی کوندوگبیا در دقیقه 59، بار دیگر نتیجه مساوی را رقم زد.

با این نتیجه، اتلتیکوی 40 امتیازی در رده چهارم جدول لالیگا ماند، اما والنسیای 38 امتیازی به رده ششم جدول صعود کرد.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتلتیکو مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید

بورسیا دورتموند در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری برابر اتلتیکو و جبران شکست بازی دور رفت، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب، تیم‌های بورسیا دورتموند و اتلتیکومادرید به مصاف هم رفتند.

اتلتیکومادرید با توجه به برتری ۲ بر یک در بازی رفت به دنبال حفظ نتیجه و صعود بود و در سوی دیگر دورتموند که به زنبورها مشهورند در خانه به دنبال جبران و صعود به جمع ۴ تیم پایانی یو سی ال بود.

دورتموند بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در نیمه اول با گل‌های یولیان برانت در دقیقه ۳۴ و یان ماتسن در دقیقه ۳۹، دو بر صفر جلو افتاد. در نیمه دوم اما ورق برگشت و این اتلتیکومادرید بود که با یک کامبک توانست جبران کند. ابتدا در دقیقه ۴۹ با گل به خودی متس هوملس، اختلاف به یک گل رسید و در دقیقه ۶۴ آنخل کوره آ با بازکردن دروازه دورتموند، بازی را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۷۱، گل سوم دورتموند را وارد دروازه اوبلاک کرد تا زردپوشان آلمانی در این بازی دیدنی، ۳ بر ۲ از اتلتیکومادرید پیش بیفتند. در ادامه مارسل سابیتزر در دقیقه ۷۴، گلزنی کرد تا دورتموند ۴ بر ۲ از اتلتیکو پیشی بگیرد و دوباره اختلاف را به ۲ گل برساند.

در ادامه تلاش شاگردان دیگو سیمئونه برای کامبک دوباره نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت دورتموند با نتیجه ۴ بر ۲ اتلتیکو را شکست دهد و با برتری ۵ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • میلان بازی باخته را به تساوی کشاند
  • ناپولی در خانه متوقف شد