Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاده‌های اصلی مسدود شده از شب گذشته در خراسان شمالی از جمله جاده‌های بجنورد به آشخانه و جنگل گلستان، اکنون بازگشایی‌شده اما تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد قرارگاه حمل‌ونقل و راهداری زمستانی خراسان شمالی از بازگشایی تمام‌مسیرهای جاده‌ای سطح استان خبر داد و با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی اصلی استان خراسان شمالی باز بوده و ازلحاظ جوی تمامی محورها از جوی نیمه‌ابری تا ابری برخوردار بوده و محورهای بجنورد به آشخانه (گردنه امین‌الله) و بجنورد به شوقان و ناوه - و حوزه راز و جرگلان تخته باغلق تردد وسایل نقیله با زنجیر چرخ امکان‌پذیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بارش‌های از شب گذشته، تا صبح امروز منجر به مسدود شدن گردنه امین‌الله و جاده جنگل گلستان به استان شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان بجنورد خراسان شمالی جنگل بجنورد به آشخانه خراسان شمالی جنگل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • جاده مه‌آلود و بارانی بجنورد به آشخانه
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم