Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از نجات مادر باردار در یکی از روستاهای این استان از برف و انتقال وی به بیمارستان خبر داد.

محمدعلی هروی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به مسافران در محورهای کوهستانی گلستان اظهار کرد: از عصر روز گذشته که بارش برف در محورهای کوهستانی شدت گرفت، تمامی تیم‌ها، پایگاه‌ها و ایستگاه‌های این جمعیت به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به سرمای شدید و شدت بارش برف و گزارش‌های رسیده مبنی بر در راه ماندن مسافران در محورهای کوهستانی گلستان به ویژه محور توسکستان، درازنو، اولنگ و خوش‌ییلاق، تیم‌های امداد و نجات به محورهای مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: از عصر روز گذشته تا ساعت 6 صبح امروز یک هزار و 667 نفر در محورهای کوهستانی استان گلستان امدادرسانی شدند.

هروی بیان کرد: برای این افراد خدمات رهاسازی از برف و کولاک، کمک در بستن زنجیر چرخ و انتقال به محل امن ارائه شده است.

وی تاکید کرد: در این مدت 52 نیروی امدادگر و نجاتگر در قالب 18 تیم با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه ست نجات، پنج دستگاه خودروی کمک‌دار سبک، یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه مینی‌بوس به مردم خدمت‌رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: این خدمت برای بیش از 420 خانوار ارائه شده است و همچنان این خدمت‌رسانی ادامه دارد.

هروی بیان کرد: برای این افراد 150 تخته پتو، 70 بسته غذایی 72 ساعته و 60 بطری آب معدنی توزیع شده است.

 

نجات مادر باردار از برف و کولاک و انتقال به بیمارستان

وی اضافه کرد: در یکی از مواردی که جمعیت هلال احمر بامداد امروز عملیات موفقیت آمیزی را انجام داد، عملیات نجات و انتقال مادر باردار از یکی از روستاهای صعب‌العبور استان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: ساعت دو بامداد امروز در پی تماس مردمی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر استان، نیاز به کمک یک مادر بارداد در روستای «سیاه رودبار» شهرستان علی‌آبادکتول گزارش شد.

هروی بیان کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه «زرین‌گل» به همراه تکنسین اورژانس به محل که دارای مسیر صعب‌العبور بود اعزام شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در این عملیات موفق، مادر باردار به بیمارستان بقیه‌الله شهرستان علی‌آبادکتول منتقل شد.

هروی بیان کرد: این عملیات ساعت چهار و 40 دقیقه صبح امروز به پایان رسید اما عملیات امداد و نجات و خدمت به مسافران در مسیرهای کوهستانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان بیمارستان برف مادر باردار امدادرسانی برف و کولاک توسکستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان محورهای کوهستانی نجات مادر باردار برف و کولاک استان گلستان امداد و نجات صبح امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در آب‌گرفتگی جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، سیدمحمد مهدی سجادی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در سیلاب جنوب استان اظهار کرد: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون، ۱۱ شهرستان سراوان، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، سرباز، کنارک، میرجاوه، زاهدان، خاش و مهرستان شامل ۶۷ روستا تحت تأثیر آب‌گرفتگی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۳۰۸ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب در قالب ۶۰ تیم با بکارگیری ۶۰ خودروی امدادی در عملیات‌ها مشارکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادگران به هزار و ۲۱۲ خانوار شامل ۵ هزار و ۱۲۰ نفر امدادرسانی کردند و هزار و ۳۹ نفر اسکان داده شدند.

سجادی با اشاره به توزیع اقلام اضطراری میان خانواده‌های تحت تأثیر آب‌گرفتگی تصریح کرد: ۴۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۴۵۸ تخته پتو، ۷۵۸ تخته موکت، ۲۱۶ دستگاه چادر امدادی، ۱۳ شعله والور و دو هزار و ۴۹۰ کیلو نایلون پوششی توزیع شده است.

کد خبر 745889

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور