Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:27:24 GMT

بمب تابستانی رئال مادرید از اینتر می‌آید؟!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۸۰۵۲

به نظر می‌رسد که رئال مادرید در تابستان آینده برای جذب لائوتارو مارتینز از اینتر اقدام خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به گزارش پایگاه خبری، رسانه‌ای و آرژانتینی TyC Sports، رئال مادرید در نظر دارد که بند آزادسازی لائوتارو مارتینز را در تابستان پیش رو پرداخت کند و این بازیکن را به خدمت خود در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتینز در تابستان امسال با ۱۱۱ میلیون یورو در دسترس خواهد بود؛ مبلغی نسبتاً مقرون به صرفه، با توجه به اینکه این مهاجم ۲۲ ساله در این فصل یکی از مهاجمان برجسته فوتبال اروپا بوده است که ۱۶ گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل را نیز در ۲۸ بازی برای اینتر به ثبت رسانده است.

منبع TyC Sports از آمادگی رئال مادرید برای پرداخت دستمزد سالیانه ۱۴ میلیون یورو به لائوتارو مارتینز پرده برداشته است. البته بارسلونا نیز مهمترین رقیب رئال مادرید برای جذب ستاره آرژانتینی اینتر به حساب می‌آید. بارسا در زمستان نیز تلاش زیادی برای جذب لائوتارو انجام داد، اما در این امر موفق نبود. به نظر می‌رسد که بلوگرانا در تابستان پیش رو باید برای جذب لائوتارو با رقیب سنتی خود یعنی رئال مادرید رقابت کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر ماهواره ظفر کروناویروس وصیت نامه سردار سلیمانی آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم رئال مادرید مارتینز خرید تابستانی تابناک ورزشی جشنواره موسیقی فجر ماهواره ظفر کروناویروس وصیت نامه سردار سلیمانی آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم برای جذب لائوتارو لائوتارو مارتینز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. در این ویدیو پنالتی آخر بازی را از لنز زاویه دوربین تماشاگران مشاهده می کنید.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است