Web Analytics Made Easy - Statcounter

از زمانی که فیلم «افسر و جاسوس» به کارگردانی رومن پولانسکی نامزد چندین جایزه سزار شد، زمزمه‌هایی درباره تحریم این جایزه معتبر سینمای فرانسه به گوش می‌رسید.

اخبار چهره ها - حال در اقدامی پر سر و صدا کل اعضای هیات مدیره این جایزه سینمایی استعفا کردند. پولانسکی از اواخر دهه ۷۰ میلادی که به جرم تجاوز جنسی به فردی نابالغ در آمریکا دادگاهی شد، تحت تعقیب و از سیستم قضایی آمریکا فراری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته استعفای اعتراضی هیات مدیره سزار تنها نیست و بسیاری از بازیگران و فیلمسازان فرانسوی خواستار تغییرات گسترده‌ای در این آکادمی سینمایی هستند. در نامه‌ سرگشاده‌ای که اخیرا سینماگران فرانسوی منتشر کردند، به نبود شفافیت در عرصه مدیریت آکادمی سزار و ناکارآمدی آن اعتراض شده بود.

هیات مدیره سزار در بیانیه‌ای دلیل استعفایشان را احترام به سینماگران دانستند و اعلام کردند که تمامی اعضا با این تصمیم موافق بودند.

اعضای جدید هیات مدیره پس از برگزاری دوره جدید مراسم اهدای جوایز سزار انتخاب خواهند شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رومن پولانسکی سینمایی رومن پولانسکی رسوایی اخلاقی هالیوود کارگردان مشهور هالیوودی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • جنجال بزرگ نماوا در سینما؛ واقعا چقدر خرج می‌کنید؟
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام