Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:14:23 GMT

سرما به محصولات کشاورزی دزفول خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۸۳۳۲

سرما به محصولات کشاورزی دزفول خسارت زد

مدیر جهاد کشاورزی دزفول روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شبهای گذشته که دمای هوای دزفول  زیر صفر گزارش شده خسارتهای شدیدی به بخش کشاورزی این شهرستان وارد شده است. 

احمد زارعی افزود: سرما به مزارع سبزی و صیفی، سیب زمینی، باقلا و دیگر محصولات کشاورزی دزفول و همچنین سرشاخه درختان باغ‌های مرکبات و گلخانه‌های سنتی خسارت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خسارت یخ‌زدگی مزارع از طریق کارشناسان کشاورزی در دست بررسی و برآورد است که به کمیته بحران فرمانداری دزفول ارسال خواهد شد.

در روزهای اخیر دمای هوای دزفول به منفی پنج درجه نیز رسیده است.

برف بی‌سابقه نیز مسیرهای ارتباطی روستاهای مناطق کوهستانی دزفول را مسدود کرد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا بخش کشاورزی سرما سیب زمینی کشاورزی محصولات کشاورزی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کشاورزی دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (۳ اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش مهر، طی امروز تا چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • سامانه‌ خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان ساخته شد
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به محصولات کشاورزی استان همدان
  • خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی حوادث جوی به بخش کشاورزی
  • خسارت میلیاردی سرما به کشاورزان استان همدان
  • شناسه‌دار شدن محصولات و مزارع شیلاتی
  • خسارت سرمای دیررس بهاره به محصولات زراعی اهر