Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این جشنواره ۹ گروه با هنرمندی ۵۵ نفر از این شهرستان به مدت ۲ روز با موضوع‌های آسیب‌های اجتماعی، بنیان خانواده، مذهب، بین نسلی و اصلاح الگوی مصرف به نمایش‌خوانی پرداختند.

محمود نیک‌مرام افزود: پس از داوری آثار، در بخش موسیقی «اشکان پرمو» برای نمایش «باغ آرزوها» اثر برتر شناخته شد و عنوان خوانشگر برتر به «زینب خیرالهی» برای نمایش «کاکتوس» تعلق یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هیات داوران در بخش خوانشگر زن از «خانم مهسا محمدزاده» برای نمایش «آواز از دورترین کرانه مه‌آلود زمین» تقدیر کرده و عنوان خوانشگر برتر در بخش مردان به «کریم پزشکی» برای نمایش «مادام کامیون» اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه تقدیر ویژه هیات داوران در بخش خوانشگر مرد به «وحید ثروتی» برای نمایش «آواز از دورترین کرانه مه‌آلود زمین» تعلق گرفت، اظهار کرد: همچنین کارگردان برتر جشنواره به نمایش «مادام کامیون» تعلق گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب اضافه کرد: در این جشنواره آثاری از جمله «گاوداری» به نویسندگی رسول بانگین به کارگردانی مجید پهلوانیان، «سمفونی تلخ نوستالژی از کوچه پس کوچه‌های شهر» به نویسندگی محمدرضا خردمند و کارگردانی غلامرضا قلی‌یان، «عشق خاکستری» به نویسندگی هوشنگ بابایی و کارگردانی حامد یعقوب‌زاده، «مادام کامیون» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی کریم پزشکی و «کاکتوس» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی داریوش ملک‌پور به روی صحنه رفت.

نیک مرام ادامه داد: علاوه بر این آثار، «آواز از دورترین کرانه مه‌آلود زمین» به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی وحید ثروتی، «باغ آرزوها» به نویسندگی پرویز بشردوست و کارگردانی علیرضا بابایی، «قهوه قجری» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی سینا درویشی و «تناقض» به نویسندگی  علیرضا رضایی و کارگردانی بهمن محمودی نیز به نمایش درآمد.

وی گفت: در این جشنواره «غلامرضا عزیزی» رییس اسبق انجمن نمایش استان و مدیرعامل فعلی خانه هنرمندان و خانه تئاتر آذربایجان‌غربی، «استاد هادی افتخارزاده» بازیگر بنام سینما، تلویزیون و تئاتر کشور و « فتح‌ رازی» نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

در میاندوآب هفت انجمن ادبی، هشت گروه نمایشی و بیش از ۲۰۰ هنرمند بیمه شده فعالیت می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آسیب های اجتماعی اداره فرهنگ و ارشاد اصلاح الگوی مصرف زمین عشق انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برای نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک

 

به گزارش تابناک، به نقل از ددلاین، هاروی کایتل، ساموئل ال.جکسون، اوما تورمن و جان تراولتا دیروز پنج‌شنبه در جشنواره فیلم کلاسیک TCM در سینمای چینی هالیوود گردآمدند تا با حضور در مراسم سی‌امین سالگرد «داستان عامه پسند» این فیلم را گرامی بدارند.

موضوع جشنواره امسال فیلم کلاسیک تی‌سی‌ام که تا یکشنبه ۲۱ آوریل ادامه دارد، «تحت تعقیب: جنایت و عدالت در فیلم» است. فیلم‌های مهم دیگری در کنار «پالپ فیکشن» در برنامه امسال جای گرفته‌اند که «محله چینی‌ها»، «هری کثیف»، «بعد از ظهر سگی»، «در کمال خونسردی»، «شمال از شمال غربی» و «در بارانداز» از آن جمله هستند.

طبق سنت جشنواره، همه نمایش‌ها با برنامه مقدمه ویژه‌ای درباره زمینه فیلم‌ها همراه هستند و برای نمایش «پالپ فیکشن» هم ابتدا برنامه گفت‌وگو با تراولتا، تورمن، جکسون و کایتل برگزار شد. از دیگر بازیگران سینما روزانا آرکت، فیل لامار، بور استیرز، اریک استولتز، جولیا سوینی و فرانک ویلی هم در این برنامه حضور داشتند.

«داستان عامه‌پسند» یا «پالپ فیکشن» سال ۱۹۹۴ به کارگردانی کوئنتین تارانتینو اکران شد. او و راجر آواری برای نوشتن فیلمنامه این فیلم برنده جایزه اسکار شدند.

امسال پانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کلاسیک برگزار می‌شود و قرار است بیلی دی ویلیامز بازیگر و لوییس بوول چهره‌پرداز تجلیل شوند. جینی بسینگر نویسنده نیز جایزه رابرت آزبورن را دریافت می‌کند و جودی فاستر در مراسم ثبت جای دست خود حضور می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها