Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی داوطلب در جلسه ارزیابی عملکردHSE منطقه با اشاره به ناایمن بودن پاساژ زنجانی که در آن فعالیتهای تولیدی صورت می گیرد بیان کرد: این پاساژ در محله خانی آباد و اقع شده است که طی صدور اخطارهای مکرر و انجام مذاکرات، در نهایت مالک آن متقاعد به انجام عملیات تخرب و نوسازی شد. در همین راستا نیز پروانه ساختمانی آن با مشارکت شهرداری منطقه به منظور انجام عملیات در آینده نزدیک صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درخصوص عملیات تخریب و نوسازی پاساژ تجاری توحید اظهار کرد: تخریب این پاساژ به دلیل آزادسازی گذر خیابان شکوفه از اهمیت زیادی برخوردار است . ضمن اینکه به دلیل ناایمن بودن آن جلسات مکرری با مالکین و مستأجرین سرقفلی پاساژ صورت گرفته که به توافقات خوبی منتج شده است.
داوطلب با اشاره به مراحل نهایی صدور پروانه و انعقاد قرارداد با سرمایه گذار به منظور تخریب و نوسازی این پاساژ ابراز امیدواری کرد این پروژه در ابتدای سال آینده اجرایی شود.
این مسئول در ادامه به ایمن سازی کارگاره های ساختمانی و کنترل فنی مستمر ساختمان های در حال احداث اشاره کرد و گفت: در همین راستا طی مذاکره با مالکین و هیئت مدیره ساختمان ها و مجتمع های مسکونی که بدون اخذ پایان کار و استانداردهای لازم در حال بهره برداری هستند، پیگیر هستیم که موانع و مشکلات اخذ پایان کار ساختمان های یادشده مرتفع و با صدور پایان کار، استانداردهای لازم برای بهره برداری ساکنین تأمین شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم

منابع خبری از پایان حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع موثق گزارش دادند که پلیس فرانسه و نیروهای امنیتی این کشور با ورود به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، فرد مهاجم را بازداشت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، تلاش برای بازداشت افرادی که احتمالاً مرتبط به این فرد مهاجم بوده‌اند.

ساعتی پیش یک خبرگزاری غربی از حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر داد.

رویترز در این باره گزارش داده بود که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

پلیس اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • زمینه سازی‌های لازم برای مواجهه با سیل انجام شد
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند