Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@09:49:43 GMT

فیلم/ التهاب و درگیری در پایتخت کلمبیا

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۸۶۹۰

‍‍‍‍‍‍

در پی تصمیم گروه شبه نظامی ای ال ان برای اعتصاب نظامی 3 روزه در کلمبیا، درگیری هایی در بوگوتا، پایتخت این کشور روی داد.

دریافت 1 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا کلمبیا حوادث آمریکای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند

به گزارش خبرآنلاین، رضا نصری تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که ایران اقدام نظامی خود علیه اسرائیل را در پاسخ به حملات دو هفته گذشته به کنسولگری ایران در سوریه انجام داد به نظر شما دامنه تنش تا کجا ادامه خواهد داشت، گفت: پاسخ ایران به منظور پیشگیری از حملات آینده اسرائیل صورت گرفته است. در واقع، اقدام ایران یک «پاسخ» است - و نه یک «حمله» آنطور که رسانه‌های مغرض می‌گویند - و مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد کاملآ موجه می‌شود. تاکنون اسرائیل بدون اینکه با ایران در جنگ باشد، چندین بار به منافع و مواضع ایران در سوریه و لبنان و حتی در خاک ایران حمله کرده و اقدام ایران واکنشی به این حملات است.

وی افزود: اینکه دامنه حملات تا کجا ادامه خواهد داشت هنوز مشخص نیست و بستگی به واکنش اسرائیل و حامیان آن دارد.

نصری در پاسخ به این سوال که به نظر شما واکنش اسرائیل به اقدام ایران چه خواهد بود، گفت: کیفیت پاسخ اسرائیل بستگی به این دارد که چقدر از این پاسخ نظامی ایران صدمه ببیند، چقدر تلفات داشته باشد و چه میزان و چه نوع حمایتی از جانب آمریکا کسب کند.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت شکل گرفته به چه صورتی است و آیا بعد از حمله ایران شاهد آتش‌بس خواهیم بود، گفت: معتقدم لازم است بحث «آتش‌بس» به عنوان یک موضوع محوری در درگیری اخیر مطرح شود. طرح بحث آتش‌بس مستعد است که حمایت مردم و افکار عمومی منطقه و همچنین افکار عمومی در سایر کشورهای جهان - را جلب کند و این اتهام واهی که ایران یک عنصر «بی‌ثبات‌کننده» در منطقه است را خنثی سازد.

وی افزود: ضمن اینکه قطعاً دستگاه تبلیغاتی اسرائیل و آمریکا تلاش خواهند کرد ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند و از این رو بسیار مهم است ایران تمام اقدامات خود را در چارچوب حقوق بین‌الملل برای توجیه و تشریح این اتفاق به کار گیرد و نشان دهد واکنش «متناسب و ضروری» آن در راستای اجرای حق «دفاع مشروع» بوده است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894458

دیگر خبرها

  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • حمله به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی از نظر حقوقی کاملا صحیح است
  • حمله به مواضع نظامی اسرائیل از نظر حقوقی کاملا صحیح است
  • انتقاد کلمبیا از موضع حمایتی سازمان کشورهای آمریکایی از رژیم صهیونیستی
  • پیش‌بینی شروع جنگ گسترده بین ایران و اسرائیل
  • پیش‌بینی عباس عبدی از شروع جنگ بین ایران و اسرائیل
  • واکنش عباس عبدی به درگیری نظامی ایران و اسرائیل
  • اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند
  • ۸۴۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند