Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اعزام بیش از ۶ هزار زائر از استان به اردوی راهیان نور جنوب کشور در سال جاری خبر داد.

«رسول نکویان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: سهمیه اعزام امسال استان به اردوهای راهیان نور بیش از 6 هزار نفر در قالب اقشار دانش آموزی، دانشجویی و محلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: از این تعداد بیش از 4 هزار نفر مربوط به قشر دانش آموزی است که از ابتدای مهر ماه امسال تا کنون بالای سه هزار نفر دانش آموز خراسان شمالی به این اردوی معنوی اعزام شده اند.

 

نکویان سهمیه اعزام قشر دانشجویی را یک هزار نفر اعلام کرد و اظهارداشت: دانشجویان استان از 15 اسفند ماه سال جاری رهسپار این سفر ارزشی خواهند شد.

 

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: یک هزار نفر نیز سهمیه بسیج محلات است که از 20 اسفند ماه اعزام می شوند.

 

وی گفت: افراد علاقه مند به شرکت در این اردوی معنوی می توانند جهت ثبت نام به حوزه ها یا نواحی مقاومت بسیج در سراسر خراسان شمالی مراجعه کنند.

 

نکویان خاطرنشان کرد: زائران در این اردوی زیارتی با حضور در یادمان های شهدا در هویزه، اروندکنار، شلمچه و دهلاویه با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا می شوند.

 

وی افزود: همراه هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی نیز جهت انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس و تبیین موضوعات دینی اعزام می شود.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی مناطق عملیاتی جنوب کشور اردوهای راهیان نور خراسان شمالی مسئول اردویی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و برخی مناطق واقع در فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

طی این روز بیشینه بارش در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود.

پنجشنبه در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب، جمعه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی و شنبه و یکشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و جنوب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس شمالی و مرکزی بارش رخ می‌دهد.

امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی و پنجشنبه و جمعه شرق دریای عمان مواج است.

کد خبر 845077 برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است