Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@15:05:40 GMT

راه 60 روستای زنجان همچنان مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۹۵۷۱

به گزارش ایلنا، جواد یوسفی گفت: به علت بارش برف و کولاک شدید راه ارتباطی بیش ۱۵۰ روستا در استان زنجان مسدود شده بود که با تلاش راهداران راه ارتباطی ۹۰ روستا بازگشایی شده است.

وی افزود: راه ارتباطی روستایی بیش از ۶۰ روستا در استان زنجان همچنان مسدود است.

معاون راهداری استان زنجان، گفت: راهداران با تمام توان در حال بازگشایی راههای روستایی مسدود هستند و از مردم درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی ابراز کرد: بیشترین راه‌های روستایی مسدود مربوط به شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و ا یجرود است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان زنجان معاون روستا مسدود برف و کولاک استان زنجان راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را در زمین شماره ۲ باغ فردوس پیگیری می‌کند و شاگردان ژوزه مورایس خود را برای بازی با تراکتور در دیداری عقب افتاده از هفته شانزدهم لیگ برتر آماده می‌کنند.

محمدجواد حسین نژاد که در بازی با استقلال تهران از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و جدا از سایر بازیکنان نرم دوی و کار با توپ را دنبال می‌کند.

آریا یوسفی هم که به دلیل مصدومیت در دیدارهای اخیر سپاهان غایب بود، کماکان نمی‌تواند زردپوشان را همراهی کند و به بازی با تراکتور نخواهد رسید تا غیب این بازیکن جوان در اولین دیدار تیمش در سال ۱۴۰۳ قطعی شود.

پیام نیازمند هم به تمرینات بازگشته اما هنوز آمادگی ۱۰۰ درصدی پیدا نکرده است و از این رو کادر فنی این تیم نگاهی ویژه‌ای به نیما میرزازاد برای بازی با تراکتور دارد.

تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6063895

دیگر خبرها

  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • روستای فهرج یزد به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود
  • روستای اصفهک طبس روستایی با قدمت 400 سال در دل کویر
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • مسدود شدن محور معمولان به پلدختر
  • راه ارتباطی معمولان به پلدختر در دونقطه به کلی مسدود است
  • سیل راه ارتباطی ۲۰ روستا در دلفان را مسدود کرد