Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:53:08 GMT

ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۹۵۸۰

ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان در قزوین آغاز شد

حمید حمدالله زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوطلبان ورودی به پایه هفتم و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم استعدادهای درخشان می‌توانند با مراجعه به سامانه azmoon.medu.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

وی زمان آزمون در هر دو دوره هفتم و دهم را چهار اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: شرط ثبت نام آزمون پایه هفتم، کسب نمره خیلی خوب در همه دروس پایان سال پنجم و نیمسال اول سال ششم ابتدایی و شرط ثبت نام در آزمون پایه دهم، معدل کل بالای ۱۹ در پایه هشتم سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول تاکید کرد: محتوای آزمون پایه هفتم شامل هوش، استعداد و خلاقیت و محتوای آزمون پایه دهم شامل هوش تحلیلی و تحصیلی است و دانش آموزان استعدادهای درخشان پایه نهم از شرکت در آزمون مجدد معاف خواهند بود.

حمدالله زاده افزود: در شهر قزوین ۲ دبیرستان متوسطه اول و ۲ دبیرستان متوسطه دوم مربوط به استعدادهای درخشان ویژه دختران و پسران فعال است و در دوره اول متوسطه برای دختران و پسران ۱۲۰ نفر پذیرش خواهند شد.

وی اضافه کرد:در پایه دهم نیز در هر سه رشته نظری برای تکمیل ظرفیت پذیرش صورت خواهد گرفت.

استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

برچسب‌ها مدارس استان قزوین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان قزوین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مدارس استان قزوین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان استعدادهای درخشان آزمون پایه پایه هفتم پایه دهم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد

رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنائی)، اول۲ (استثنائی)، اول۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز شده است. 

وی افزود: ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود. 

رحیمی نژاد گفت: لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس