Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@10:37:50 GMT

مقابل الدحیل نبود سیدجلال احساس شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۹۹۵۷

مقابل الدحیل نبود سیدجلال احساس شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم توانایی شکست دادن الشارجه را دارد.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم درخصوص شکست پرسپولیس در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خیلی از این شکست ناراحتیم. می‌شد در گام اول امتیاز بگیریم. در پانزده دقیقه اول پرسپولیس توپ و میدان را به حریفش داده بود ولی بعد ازگل دوم دیگر بازی در دست ما بود و مالکیت توپ را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره نیمکت نشینی سید جلال حسینی گفت: به هر حال بازی‌ها فشرده است اما نبود سید جلال در بازی حس می‌شد. یحیی هم تلاش خودش را کرد و بازی قابل قبولی انجام دادیم. البته در این بازی می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

بیشتر بخوانید:

ترس دلیل شکست پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار بعدی پرسپولیس بیان کرد: بازی بعدی بهتر می‌شویم. وضعیت این گونه نمی‌ماند و مطمئن باشید تیم‌مان نتیجه مطلوبی خواهد گرفت. یحیی گل‌محمدی تلاشش را خواهد کرد تا پرسپولیس موفق شود.

وی در خصوص مهاجمان پرسپولیس گفت: اوساگونا مهاجم سرزن و خوبی است. علیپور سرعتی و استوکس باتجربه و تکنیکی است. به نظرم استوکس در بازی‌های بعدی بیشتر بازی خواهد کرد و مهاجم مناسب خط حمله پرسپولیس است.

کرمانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: همه تیم‌های عربی متمول هستند اما من فکر می‌کنم مقابل الشارجه برنده می‌شویم و در پایان مرحله گروهی صعود خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا مرتضی کرمانی مقدم پرسپولیس الدحیل قطر سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان است. سرخ‌ها در پی کسب پیروزی در این مسابقه و داغ نگه داشتن کورس قهرمانی هستند.

اوسمار ویه‌را بعد از شکست به آلومینیوم در اواخر بهمن ماه، در تقویم اسفند ۱۴۰۲، ۶ بازی را در برنامه پرسپولیس می‌دید که پنج‌تای آنها را با پیروزی به پایان رساند و دربی برگشت مساوی شد. او ماه پیش تراکتور، ذوب آهن، نفت و گاز گچساران، فولاد و پیکان را شکست داد.

سال جدید نیز برای پرسپولیس خوب شروع شده و آنها دو برد مهم و نفس‌گیر مقابل گل‌گهر و ملوان بندر انزلی کسب کردند و حالا در پی کسب پیروزی مقابل صنعت نفت هستند تا دومین ماه بدون شکست را با اوسمار به پایان برسانند.

دیگر خبرها

  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!