Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز جمعه از کشته یا زخمی شدن یازده عضو ائتلاف سعودی در عملیات تک تیراندازی در جنوب استان «عسیر» در جنوب غرب عربستان خبر دادند.

اخبار بین الملل - شبکه المسیره یمن اعلام کرد: «رزمندگان یمنی طی یک عملیات تک‌تیراندازی، عناصر ائتلاف سعودی را در گذرگاه مرزی "علب"، منطقه أبواب الحدید و مجازه الشرقیه، در منطقه عسیر هدف گرفتند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در این عملیات یازده نفر از نیروهای ائتلاف شامل ده مزدور یمنی و یک نظامی سعودی (در مجازة الشرقیة) کشته یا زخمی شدند.

رزمندگان یمنی عصر جمعه همچنین تلاش نیروهای نظامی سعودی برای حمله به مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه مرزی أبواب الحدید را ناکام گذاشته و شماری را از صفوف آنها کشته یا زخمی کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم جمعه شب از سرنگونی  یک فروند جنگنده «تورنادو» که در حال عملیات خصمانه بر فراز استان «الجوف» در یمن بود خبر داد.

به دنبال آن نیروی هوایی ائتلاف سعودی در پنج نوبت مکان سقوط این جنگنده در شهر المصلوب را بمباران کرد و پروازهای پرنده‌های آن بر فراز این منطقه تا ساعت‌ها ادامه داشت.

نوار مرزی شمال یمن با جنوب عربستان طی سه روز گذشته شاهد دفاع گسترده نیروهای یمنی در برابر تلاش‌های نیروهای ائتلاف سعودی برای پیشروی دراین مناطق به تلافی شکست‌های ائتلاف در جبهه‌های داخلی یمن بود که ده‌ها کشته و زخمی از صفوف نیروهای سعودی برجای گذاشته است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار بین الملل ائتلاف سعودی رزمندگان یمنی ائتلاف سعودی کمیته های مردمی یمن تک تیراندازان یمنی ائتلاف سعودی کشته یا زخمی عملیات تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند

رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مهر، گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل