Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:05:46 GMT

آتش سوزی یک خانه ویلایی و سقف ۶ باب مغازه در رشت

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۰۷۷۷

آتش سوزی یک خانه ویلایی و سقف ۶ باب مغازه در رشت

شهرام مومنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حریق یک واحد مسکونی بامداد امروز "شنبه" به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد که بلافاصله ۲۷ آتش‌ نشان به همراه هشت دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه در خیابان معلم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام موجب این آتش سوزی شد، افزود: آتش‌ نشانان برای مهار و پیشگیری از گسترش این آتش سوزی اقدام کردند ضمن اینکه در این حادثه سقف یک باب خانه ویلایی و قسمتی از خانه همجوار در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به آتش سوزی سقف ۶ باب مغازه در میدان پل عراق رشت در عصر روز گذشته ، خاطر نشان کرد: در این آتش سوزی ۶ پشت بام یکپارچه و بدون آتش بر،  دچار حریق شد اما آتش به داخل مغازه ها سرایت نکرد.

وی بیان داشت: آتش سوزی سقف چند باب مغازه به مرکز ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که ۴۳ آتش‌ نشان به همراه ۱۶ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از ۶ ایستگاه آتش‌ نشانی به  این عملیات اعزام و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است، اظهار داشت: در این حریق به کسی آسیب جانی نرسید.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برق معلم انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت آتش سوزی باب مغازه آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران