Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور چین، در طی نشست ماهیانه فدراسیون جهانی در ۱۱ فوریه، هیأت رئیسه IFSC تصمیمات جدیدی در خصوص برگزاری مسابقات صعود‌های ورزشی که پیش از این قرار بود در کشور چین برگزار شود، اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس هیچ مسابقه صعود‌های ورزشی در ماه آپریل ۲۰۲۰ درکشور چین برگزار نخواهد شد و در راستای حفظ سلامت و جان ورزشکاران، کادر برگزاری و تماشاگران ۲ رویداد جام‌جهانی که پیش از این قرار بود در شهرهای، چون کین و ووجیانگ چین برگزار شود لغو و دوباره برنامه‌ریزی خواهد شد.

فدراسیون جهانی در حال بررسی گزینه‌های پیش‌رو (تعویق و یا برنامه‌ریزی مجدد) این دو مسابقه بوده و نتایج این بررسی به زودی اعلام خواهد شد.

تغییر مکان برگزاری مسابقه قهرمانی آسیا

همچنین، مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰) که قرار بود در شهر، چون کین برگزار شود، لغو و دوباره برنامه‌ریزی خواهد شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای تامین سلامتی شرکت‌کنندگان و جلوگیری از گسترش این بیماری، این مسابقات در مکان دیگری از قاره آسیا انجام می‌شود.

فدراسیون آسیایی و جهانی در حال بررسی دقیق مکان‌های جایگزین برای برگزاری این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کوهنوردی فدراسیون کوهنوردی صعود های ورزشی ویروس کرونا برنامه ریزی برگزار شود چین برگزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا