Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهرامی مدیرکل امور عشایر فارس برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه عشایری با حضور در استانداری فارس از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه امسال از طریق سامانه پاسخگویی دولت (سامد) با شماره ۱۱۱ به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه عشایری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری هیئت دولت دولت سامد حوزه عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد بیش از ۶۵۰ تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در شهرداری یزد برقرار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد، با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین ۱۴۰۳ در پی شدت بارش‌ها بالغ بر ۶۵۰ تماس از سوی شهروندان در خصوص آب گرفتگی معابر و جوی‌های سطح شهر در این سامانه ثبت شد.

از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابان‌ها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آب گرفتگی معابر گزارش شده است.

پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷، گزارش‌ها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزه‌های مربوطه ارسال شد و حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.

شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاه‌ترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.

کد خبر 746726

دیگر خبرها

  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین