Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یک دستگاه کامیون حامل کمک‌های غیر نقدی مردم گرمسار به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد، ابراز داشت: این محموله شامل چهار هزار قوطی تن ماهی، ۵۹۲ کارتن مواد بهداشتی و شوینده، ۵۵۰ تخته پتو و سایر ملزومات می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مردم نوع‌دوست استان سمنان در یاری به هم‌وطنان همواره پیشتاز هستند، افزود: علاوه بر کمک‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر طی هفته گذشته یک دستگاه کامیون حامل کمک‌های غیر نقدی مردمی و کمک‌های شرکت‌های شهرک صنعتی گرمسار به شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه این جمعیت برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده فراخوان داده است، ابراز داشت: با فعال‌سازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و فراخوان‌های تخصصی و عمومی، کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل در این مناطق به‌ویژه استان سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد.

محمدخانی بابیان اینکه از زمان وقوع سیل در استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور جمعیت هلال‌احمر استان در کنار مردم سیستان و بلوچستان بوده است، در ادامه تصریح کرد: تاکنون ۲۸ تن اقلام امدادی از طریق جمعیت هلال‌احمر سمنان به مناطق سیل‌زده فرستاده‌شده است.

وی افزود: هم‌وطنان می‌توانند با واریز وجوه نقدی به‌حساب ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌های کشور یا شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران و پرداخت از طریق کد دستوری #١١٢* در این کار خیر سهم شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان سمنان استان سیستان و بلوچستان بانک ملت جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان مناطق سیل زده کمک های غیر نقدی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم