Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: راه ارتباطی ۴۸ روستای منطقه کوهستانی کردستان در پی بارش سنگین برف چند روز گذشته همچنان مسدود است. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

رامبد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان و میزان برفروبی‌ها اظهار داشت: راه ارتباطی 48 روستای منطقه کوهستانی کردستان در پی بارش سنگین چند روز اخیر همچنان مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان بیان اینکه 13 محور شریانی و 6 محور غیر شریانی درگیر عملیات راهداری هستند، افزود: پرسنل راهداری با 64 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین مشغول برف‌روبی و بازگشایی راه‌های مواصلاتی روستاهای مسدود شده کردستان هستند.

طبیعت برفی بجنورد به روایت تصاویر61 خودروی گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های استان سمنان امدادرسانی شد

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته یک‌هزار و 609 کیلومتر باند از محورهای استان کردستان برف‌روبی، 80 مسافر اسکان، 170 دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده و در این مدت 372 تن شن و نمک به مصرف رسیده است.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 60 راهدار با 37 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با استفاده از 50 تن شن و نمک به برفروبی 694 کیلومتر باند از راه‌های روستایی استان پرداخته‌اند.

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همچنان مسدود گرفتار در برف راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده

معاون اول رئیس جمهور در تماس با استاندار سیستان و بلوچستان بر امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده استان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان ‌پیگیر‌ آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیلاب شد و بر بسیج همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور ‌بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

‌مخبر در این تماس که پیرو پیگیری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن اعلام آمادگی برای رفع نیازهای ضروری استان، از استاندار سیستان و بلوچستان خواست تا آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیل را بصورت مستمر گزارش کند.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این ارتباط تلفنی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت موجود، از آماده باش همه دستگاه های امدادی و نهادهای اجرایی برای امدادرسانی به مردم تا رسیدن به وضعیت پایدار خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • محور کرج ـ چالوس برای ۲ روز مسدود است
  • مسیر جنوب -شمال جاده کندوان به مدت ۲ روز مسدود می‌شود
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه های کشور​
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد