Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت در بین اقشار مختلف جامعه، خرید و فروش آنلاین نسبت به گذشته از رونق بیشتری برخوردار و همین موضوع باعث افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راگا، با توجه به روند رو به رشد فروشگاه‌های مجازی در سطح کشور، در این متن سعی شده تا با انجام تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از تجارب فعالان این حوزه، یکی از عمده مشکلات این صنف، یعنی انبارداری و بسته‌بندی محصولات، مورد بررسی قرار گیرد و درنهایت راهکار مناسبی برای حل آن ارائه‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید ....

۱. عدم شفافیت هزینه تمام‌شده بسته‌بندی و ارسال محصول

غالبا هزینه پرداخت‌ شده برای پاکت یا کارتن تنها موردی است که فروشگاه‌های اینترنتی از آن به‌عنوان هزینه بسته‌بندی محصول خود یاد می‌کنند و این در حالی است که مواردی مانند هزینه چاپ فاکتور، هزینه چسب مصرفی، هزینه سوزن منگنه و هزینه مواد مصرفی جهت ایمن‌سازی مرسوله نظیر کیسه‌های حباب‌دار، از جمله مواردی که معمولاً در هزینه تمام‌شده بسته‌بندی کالا در نظر گرفته نمی‌شود.

۲. بالا بودن هزینه اجاره دفتر کار

با توجه به تورم فزاینده سال‌های اخیر در کشور و رشد قیمت مسکن، اجاره‌بهای دفاتر کار نیز افزایش‌ یافته و از آنجایی‌ که نیاز به محلی برای نگهداری و انبار و بسته‌بندی محصولات از ضروریات غیرقابل‌اجتناب می‌باشد، باعث افزایش هزینه‌های جاری فروشگاه‌های مجازی شده است.

۳. بالا بودن هزینه نیروی انسانی

پرداخت حقوق و دستمزد برابر با تکالیف قانونی کارفرمایان نسبت به کارمندان خود و همچنین لزوم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتن کارمندان، از جمله مواردی است که استخدام و به‌کارگیری نیروی انسانی را برای فروشگاه‌های اینترنتی با سختی و هزینه همراه می‌کند.

۴. محدودیت‌های سخت‌افزاری در زمان جشنواره‌های فروش

در نظر بگیرید یک فروشگاه اینترنتی به دلیل برگزاری یک جشنواره فروش و انجام تبلیغات هدفمند و مناسب، فروش خود را در یک بازه زمانی به چند برابر حالت عادی افزایش داده است. آیا به نظر شما، با همان انرژی و نیروی کار و مواد مصرفی موجود، توان پاسخگویی و بسته‌بندی و ارسال به‌موقع تمام سفارش‌ها برای فروشنده وجود خواهد داشت؟

چاره کار به نظر شما چه می‌تواند باشد؟

با تحقیقات میدانی انجام‌ شده و بهره‌گیری از نظرات مدیران موفق فروشگاه‌های اینترنتی با سابقه، می‌توان به این مهم رسید که برون‌سپاری بخش انبارداری و بسته‌بندی کالا می‌تواند علاوه بر حل مشکلات فوق، بار سنگینی را از دوش فروشنده‌های آنلاین بردارد. شرکتی که ضمن ارائه خدمات لجستیکی، محصولات شمارا با بالاترین کیفیت و همگام با جدیدترین استانداردهای روز، نگهداری کرده و در صورت ثبت سفارش، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محصولات شمارا به‌صورت ایمن و صحیح بسته‌بندی کرده و برای مشتری ارسال می‌کند. خدمات لجستیک سرویس خرید پستی راگا یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه است که در سال‌های اخیر توانسته با ارائه خدمات خوب درزمینهٔ انبارداری و بسته‌بندی، اعتماد قشر کثیری از فروشنده‌های مجازی را به خود جلب کند. شما هم می‌توانید با ورود به وب‌سایت این شرکت با خدمات متنوع و تخصصی ارائه‌شده توسط آن‌ها آشنا شده و در صورت تمایل، به جمع مشتریان آن‌ها بپیوندید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انبارداری فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی بسته بندی محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله موجب شده تا کسانی که سال‌ها است در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی از استطاعت خارج شده‌اند و نمی‌توانند به حج مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و اظهار کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا ۴۰ روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج عنوان کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی، فلسفه حضور بعثه‌های مراجع در حج را خدمت‌رسانی به حجاج دانست و گفت: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها اظهار کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

منبع: فارس

کد خبر 745763

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • «ایتا» یک کانال فروشگاهی را به دلیل استفاده از مدلینگ مسدود کرد
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • « ایتا » کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر «چهره» زنان بست