Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به بهره‌برداری از پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت شهرستان بیضا گفت: این اقدام گامی اساسی در مسیر توسعه منطقه در ابعاد مختلف کشاورزی و صنعتی با افق بلندمدت است.

جلال زراعت‌پیشه در مراسم بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلوولت شهرستان بیضا افزود: پست فوق توزیع شماره ۲ بیضا و خطوط ورودی و خروجی آن با همکاری شرکت برق منطقه‌ای فارس و شرکت توزیع شیراز، با سرمایه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اجرا و آماده بهره‌برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از مجموع اعتبار این پروژه توسط شرکت توزیع برق شیراز تامین شده است، گفت: هدف اصلی این پروژه پاسخگویی به نیاز روز افزون مردم منطقه به تامین انرژی برق در بخش‌های مختلف خصوصا کشاورزی و صنعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز با بیان اینکه اجرای پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت بیضا، زیرساختی برای توسعه پایدار منطقه با افق بلندمدت ایجاد کرده است، گفت: با اجرای خروجی ۲۰ کیلوولت این پست و با نصب چهار فیدرهوایی، ۱۲ کیلومتر خط دو مداره و ۲۵ کیلومتر خط تک مداره، امکان تامین برق متقاضیان فراهم شده است.

زراعت‌پیشه ضمن تاکید بر اینکه اکنون زمینه جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای تسریع در توسعه منطقه مستعد بیضا فراهم شده است، گفت: با اجرای این پروژه زمینه تامین برق حدود ۵۰۰ چاه کشاورزی فراهم شده است.

او ادامه داد: برقی شدن چاه‌های کشاورزی ضمن فراهم کردن امکان کاهش هزینه تولید محصول زراعی، در حفظ محیط زیست و کاهش مخاطرات زیست محیطی و کاهش مصرف سوخت فسیلی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

زراعت‌پیشه خاطرنشان کرد: امروز و با افتتاح پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت بیضا، امکان پاسخگویی به نیاز توسعه‌ای در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامداری، صنایع تبدیلی و صنایع تکمیلی فراهم شده است.

او یکی از مزایای اجرای این پروژه را ایجاد بستر اشتغال برای ۱۵ هزار نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم دانست و گفت: این مهم با استفاده از توان تخصصی نیروی انسانی و بهره‌گیری از ظرفیت پیمانکاران و همراهی نماینده مردم منطقه در مجلس، فرماندار شهرستان و شهردار و اعضای شورای شهر، محقق شده است.

براساس این گزارش، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات توسعه ای چهار دهه گذشته در حوزه صنعت برق، این صنعت را یکی از پیشران‌های توسعه کشور دانست.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، عبدالعزیز کریمی با قدردانی از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق شیراز، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها را کاهش پیک بار تابستان دانست و خاطرنشان کرد: با اقدامات شرکت‌های توزیع نیروی برق شیراز و فارس، زمینه صرفه‌جویی در مصرف برق فراهم شد.

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت توزیع نیروی برق شیراز فراهم شده بهره برداری شرکت توزیع زراعت پیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان

فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی کلران در شهرک صنعتی سمنان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، یادگار احمدی مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی مواد شیمیایی اظهار داشت: طرح توسعه این شرکت تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی شرق شهرستان سمنان فعالیت می‌کند.

وی افزود: در فاز 2 و توسعه این واحد تولیدی سالانه 232هزار تن کلر ، هیپوکلریت ، اسید کلریدریک ، هیپو کلریت کلسیم و کلرو کلسیم تولید خواهد شد.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  افزود: با راه اندازی این طرح توسعه زمینه اشتغال 60 نفر فراهم شده است.

احمدی اضافه کرد: شرکت صنایع شیمیایی کلران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کلر در سطح کشور است که بخش عمده نیاز کشور را تأمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت اشتغالزایی برای حدود 860 نفر در شهرستان سمنان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت