Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقایی امیدوار است که سپاهان برابر السد هم پیروز شود.

طرفداری- مدافع تیم سپاهان می گوید دوست داشتیم قلعه‌نویی کنار ما باشد چون مسیر سختی داریم و در این راه یک مربی بزرگ لازم داشتیم.

به گزارش فارس، سپاهان ایران در گروه موسوم به مرگ منطقه غرب آسیا قرار گرفت و پیش از آغاز مرحله گروهی این بازی‌ها، شاید تمامی اهالی جامعه فوتبال کشورمان از قرعه زرد پوشان نگران شدند اما گام محکم آن‌ها در بازی اول و مقابل العین نامدار، نشان داد که نماینده ایران هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و رقیبان باید در این گروه از مردان قلعه‌نویی حساب برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برد چهار بر صفر مقابل العین ردپای سعید آقایی با کار خوب در خط دفاع و حمله که منجر به ساخته شدن دو گل شد، پررنگ بود. به همین دلیل خبرگزاری فارس با این مدافع گفت و گوی زیر را انجام داده است:

سپاهان العین را 4 بر صفر در خانه خودش شکست داد و طلسم خانگی این تیم مقابل سپاهان شکست.

خدا را شکر بازی خوبی بود. توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم و خوب حمله کنیم. بازی را با نتیجه خوب 4 بر صفر بردیم اما مهم سه امتیاز بازی بود که آن را به دست آوردیم.

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که مدافع چپ سپاهان دو پاس گل بدهد و این نتیجه سنگین رقم بخورد.

من همیشه و در هر بازی دوست دارم در فاز هجومی شرکت کنم و پاس گل را بیشتر از گل زدن دوست دارم. همیشه سعی می‌کنم در بازی‌ها برای تیمم مؤثر باشم. خوشحالم که توانستم در این بازی هم دو پاس گل بدهم و امیدوارم در بازی‌های بعد هم بتوانم همین روند را ادامه بدهم.

عده‌ای می‌گویند العین به قدرت قبلی خودش نبود که 4 گل از سپاهان دریافت کرد.

تیم العین تیم خیلی خوبی بود، شاید عده‌ای دوست دارند نتیجه‌ای که گرفتیم را کمرنگ و ضعیف نشان بدهند اما خدا را شکر ما توانستیم در نیمه اول گل بزنیم و نتیجه را حفظ کنیم، در نیمه دوم هم چون در اول نیمه به گل رسیدیم کنترل بازی را در دست‌مان گرفتیم. تیم خوبی داریم و امیدواریم در ادامه راه هم موفق باشیم.

آیا فکر می‌کردید که بازی اول در گروه مرگ را با این نتیجه تمام کنید؟

ما در هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم. در همین بازی هم فقط می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم و خدا را شکر توانستیم این کار را پر گل انجام بدهیم.

تغییر مهم خط دفاعی سپاهان حضور شایان مصلح در قلب دفاع بود. این تغییر را چطور می‌بینی؟

بهتر است کادر فنی به این سوال جواب بدهد. هر تغییری هم که انجام شود ما باید برویم و کارمان را انجام بدهیم. خدا را شکر که در این بازی هم خط دفاعی ما توانست به نحو احسن کارش را انجام بدهد.

سپاهان از راه‌ها و روش‌های مختلف به العین گل زد و الان کسی نمی‌تواند بگوید این تیم فقط با بازی مستقیم و به اصطلاح بکش زیرش کار می‌کند.

این حرف را عده‌ای می‌زنند که مخالف ما هستند. شاید آن‌ها با کادر فنی ما یا با باشگاه و تیم سپاهان مشکل دارند. ما در همه بازی‌ها هم در کناره‌ها و هم در عمق بازی می‌کنیم. روی ارسال از کناره‌ها، پاس در عمق و همچنین شوتزنی توانستیم به گل برسیم ولی عده‌ای می‌خواهند به کار ما و نتایج ما شکل بدی بدهند و این حرف‌ها را می‌زنند، با اینحال تمرکز ما روی کار خودمان است. ان‌شاءالله از این به بعد هم بتوانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.

پیش از شروع لیگ قهرمانان فدراسیون فوتبال قصد داشت امیر قلعه‌نویی را به تیم ملی ببرد اما مقاومت مجموعه سپاهان مانع این کار شد. عده‌ای معتقدند که در آن چند روز مسأله  جدایی قلعه‌نویی روی کیفیت کار تیم تأثیر گذاشت و باعث شد چند امتیاز را در بازی‌هایش از دست بدهد.

در همان زمان هم خود امیر قلعه‌نویی همیشه می‌گفت من در کنار شما می‌مانم. او روی تمرکز تیم کار کرد و اگر هم امتیازی از دست دادیم اصلا به این موضوع ربطی ندارد. خدا را شکر امیر قلعه‌نویی کنار ما ماند، ما هم دوست داشتیم کنار ما باشد چون مسیر سختی داریم و در این راه یک مربی بزرگ لازم داشتیم. خوشحالیم که او در کنار ما است و به امیدخدا تلاش می‌کنیم که در این فصل در هر سه جام موفق شویم.

شرایط و روحیه تیم در آستانه دومین بازی آسیایی چطور است و آیا اردوی دوحه برای شما رضایت‌بخش است؟

تیم از لحاظ روحی شرایط خیلی خوبی دارد. همه ما در دوحه اردوی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و امیدواریم در این بازی هم شرایط خوبی داشته باشیم و برویم و نتیجه خوبی از این بازی به دست بیاوریم.

بعد از بازی با العین شایعه شد که از زمان تراکتور دو کارته بودی و نباید مقابل این تیم بازی می‌کردی اما خبرنگار سعودی روز گذشته معذرت‌خواهی کرد و گفت عجله کردم! آیا این شیطنت‌های رسانه‌ای عرب‌ها شما را اذیت نمی‌کند؟

وقتی تیمی خوب نتیجه می‌گیرد، متحد است و به شکل خوب کارش را انجام می‌دهد همه سعی می‌کنند این روند را خراب کنند اما برای ما اصلاً‌ مهم نیست. خود من شخصا اهمیتی به این حرف‌ها نمی‌دهم. ما کارمان را می‌کنیم و فقط و فقط موفقیت تیم‌مان برای‌مان مهم است.

فکر می‌کنی از زمانیکه با تراکتور به یک هشتم رفتی تا الان از نظر فنی چقدر عوض شده‌ای و پیشرفت کردی؟

از لحاظ تجربه خیلی پیشرفت کردم و از لحاظ فنی هم خدا را شکر یک مربی خوب همیشه بالای سرم بوده، امیر قلعه‌نویی در این سال‌ها به من خیلی کمک کرد تا پیشرفت کنم. تجربه‌ام بیشتر شده و الان می‌توانم بیشتر در اختیار تیم باشم، سعی می‌کنم از این هم بهتر شوم تا در ادامه راه باز هم بتوانم به تیمم کمک کنم.

بازی با السد را چطور می‌بینی؟ آیا این تیم را هم می‌توانید قاطعانه شکست بدهید؟

به جرأت می‌توانم بگویم با بهترین تیم آسیا بازی داریم. بازی خیلی سختی است و باید منطقی و با هوش بازی کنیم. آن‌ها از لحاظ امکانات و مالی  10 برابر و شاید هم بیشتر از ما هزینه کرده‌اند، اما ما به خاطر آبروی کشورمان و فوتبالمان و نام سپاهان می‌رویم و مردانه می‌جنگیم. نتیجه دست خدا است. تمام تلاش‌مان را بکار می‌گیریم تا نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

آیا با حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی، امید داری به این تیم دعوت شوی؟

صددرصد امید دارم. تلاش می‌کنم همین روند خوبم را ادامه بدهم و بتوانم به تیم ملی دعوت شوم. آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی دعوت شود و در خدمت کشورش باشد. من هم دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم. ان‌شاءالله نگاه‌ها به همه تیم‌ها یکسان باشد. اکنون یک مربی خوب سرمربی تیم‌ ملی شده، اسکوچیچ از لحاظ فنی خیلی قوی است و امیدوارم من هم به این تیم دعوت شوم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی دعوت امیر قلعه نویی بازی هم خدا را شکر بازی ها نتیجه خوب دوست دارم عده ای دعوت شوم پاس گل کنار ما یک مربی حرف ها بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس که پس از سال‌ها اجرایی شد و رقابت دو تیم در کورس قهرمانی اظهار کرد: خدا را صد هزار مرتبه شکر که بالاخره واگذاری این دو باشگاه پرطرفدار از طریق فرابورس اجرایی شد و بعد از سالیان دراز شاهد این خواهیم بود که این دو باشگاه بدهی نخواهند داشت. قرمز و آبی در کل ایران طرفدار دارند و خیلی از مردم عزیز کشورمان به این دو باشگاه عرق دارند. وقتی خطر حذف از آسیا وجود دارد و پیش از این هم چنین تجربه تلخی داشتیم، امیدوارم که با واگذاری این دو باشگاه دیگر شاهد حذف آنها از معتبرترین مسابقات باشگاه آسیا نباشیم.

استقلال کم نمی‌آورد

وی ادامه داد: وجود استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی به خصوص اینکه یکی از آنها این فصل قهرمان می‌شوند و دیگر تیم‌ها شانسی ندارند، جذابیت مسابقات را بیشتر کرده، هر چند خیلی بهتر بود تا هفته پایانی دو سه تیم دیگر هم از شانس قهرمانی برخوردار بودند تا سطح مسابقات بالاتر باشد. برنامه‌ریزی بهتری که این دو تیم داشتند باعث شد تا سپاهان، تراکتور و ملوان نتوانند با آنها در کورس باقی بمانند. شرایط هر دو تیم بسیار خوب است، در دفاع و حمله و میانه زمین منسجم هستند و حساب شده در هر بازی وارد زمین می‌شوند. روی کاغذ بازی‌های پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی ساده‌تر به نظر می‌رسد ولی مطمئن باشید استقلال هم کم نمی‌آورد و برای حفظ صدر جدول و کسب قهرمانی با تمام توان بازی می‌کند. امیدوارم هر دو تیم فصل آینده از اعتبار و آبروی فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.

 انگیزه‌های پرسپولیس دوچندان است

بازیکن سابق سرخابی در مورد اینکه پرسپولیس در جام حذفی هم حضور دارد و این موضوع به سود استقلال خواهد بود، خاطرنشان کرد: استقلال فرصت قهرمانی را در جام حذفی از دست داده و انگیزه‌های پرسپولیس دو چندان است. فصل قبل پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فاتح سه گانه شد و این فصل هم انگیزه زیادی دارد. پرسپولیس برای ثبت در تاریخ و شادی هواداران خود به راحتی پا پس نمی‌کشد و با همه توان برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. مطمئناً استقلال و سپاهان هم اگر شرایط پرسپولیس را داشتند برای فتح سه گانه همه توان خود را می‌گذاشتند.  

ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد

وی در مورد اینکه سپاهان و تراکتور با وجود آنکه از استقلال و پرسپولیس بیشتر هزینه کردند ولی از کورس قهرمانی جا ماندند، تصریح کرد: تزلزل مدیریت در سپاهان بعد از خروج محمدرضا ساکت از سمت مدیرعاملی رخ داد. با وجود آنکه هفته‌ها برنده نشد، اما در حال حاضر تیم سوم جدول است و این موضوع نشان می‌دهد غفلت ناگهانی نگذاشت مدعی قهرمانی باقی بماند. سپاهان اسیر اتفاقات کسر امتیاز شد و بعد از آن هم در یکی دو بازی از جمله دیدار با گل‌گهر سیرجان دچار حواشی شد که این تیم را از مدار قهرمانی خارج کرد  برای بازگشت فرصتی باقی نماند. در بازی دو تیم در تبریز تأسف خوردم، چون بازی زیبایی را شاهد نبودم. میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کنیم تا با وجود مربیان خارجی شاهد نمایشی دور از انتظار از دو تیم باشیم. تراکتور هم از ناحیه مدیریت مشکل داشت، چون با این همه هزینه می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد.

احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر است

مهدوی در مورد اینکه بخت قهرمانی استقلال را بیشتر می‌بیند یا پرسپولیس عنوان کرد: به حواشی توجه نمی‌کنم و همان‌قدر که عاشق پرسپولیس هستم استقلال را دوست دارم. شرایط پرسپولیس را به این علت بهتر می‌دانم که امکانات کافی نزد کادرفنی و بازیکنان وجود دارد. متأسفانه در استقلال چنین وضعیتی نیست و احتمال لطمه خوردن این تیم بیشتر است. هماهنگی لازم بین مدیریت و کادرفنی در استقلال نیست و به همین خاطر احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد