Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق‌شناس روز شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی یکی از بزرگترین مجتمع‌های اقامتی، تجاری، گردشگری و پذیرایی شمال کشور در گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته تا نیمه اول سال آینده حداقل دو هتل پنج ستاره در گلستان افتتاح شود، زیرا حق این استان ساخت ده‌ها هتل پنج ستاره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی داشتن چند اقلیم آب و هوایی را از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری گلستان برشمرد و گفت: در این استان با کمتر از دو ساعت رانندگی هم بیابان و تردد شترها و هم آب و هوای شمالی و کوهستانی پوشیده از برف را می‌توان مشاهده کرد. 

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در هیچ استانی نمی‌توان با پیمودن مدت زمان کوتاه سه اقلیم آب و هوایی را از نزدیک لمس کرد، افزود: هم اینک در برخی مناطق کوهستانی گلستان بیش از نیم متر برف باریده و در کنار آن در بخشی از مناطق بیابانی برای تامین انرژی از گرمای خورشید استفاده می‌شود.

حق‌شناس تاکید کرد: سکونت بیش از ۱۶ قوم که موجب نام‌گذاری این استان به نگارستان اقوام شده در کنار داشتن دریا، دشت و کوه و همچنین میراث تاریخی گنبدقابوس با بیش از هزار سال قدمت یا شهر جرجان، همگی از مزیت‌های قابل توجه استان در بحث گردشگری است.

وی تصریح کرد: با وجود برخورداری گلستان از تمام این مزیت‌ها، گردشگران زمانی به استان می‌آیند و در آن اقامت می‌کنند که اقامتگاه مناسبی داشته باشد.

استاندار گلستان گفت: گنبدکاووس با حداقل بیش از هزار سال قدمت چرا نباید حداقل یک هتل چهار یا پنج ستاره داشته باشد، هتلی که امروز در این شهرستان کلنگ‌زنی شد و قرار است توسط بخش خصوصی ساخته شود حتما در جذب بیشتر گردشگر به منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایرنا عملیات ساخت یکی از بزرگترین مجتمع‌های اقامتی، تجاری، گردشگری و تالار پذیرایی شمال کشور توسط بخش خصوصی در گستره چهار هکتاری در ورودی شهر گنبدکاووس آغاز شد و قرار است مرحله نخست این مجتمع که ساخت هتل ۳ یا ۴ ستاره خواهد بود، ظرف یکسال آینده به پایان برسد.

دراین مراسم ائمه جمعه گنبدکاووس، فرماندار ویژه و برخی مدیران شهرستان گنبدکاووس نیز حضور داشتند.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان گنبدکاووس ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان استاندار گلستان پنج ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛  دکتر علی محمد زنگانه در نخستین جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه آغاز بکار کرد.   استاندار گلستان تصریح کرد: ۴ هزار شهید استان گلستان بزرگترین نماد وحدت سرزمین برادری در کشور هستند و سرمایه معنوی ما محسوب می‌شوند.   دکتر زنگانه بیان داشت: دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان با اجرای حداقل ۲۵۰ برنامه تاکنون پیش بینی شده است.   وی همچنین با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تاسیس دبیرخانه دائمی این کنگره در استان خاطر نشان کرد: برای حفظ انسجام در برگزاری و پایداری دستاوردهای چنین برنامه‌های شاخصی، استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره ۴ هزار شهید اقدام کند.   استاندار گلستان گفت: طی نامه‌ای با امضا حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و اینجانب درخصوص دیدار عمومی مردم استان گلستان با مقام معظم رهبری مدظله العالی به مناسبت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان اقدام شده است.   گفتنی است اولین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

 

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند