Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@18:13:39 GMT

لوکاکو: ویلموتس سرمربی بزرگی نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۱۹۷۸

لوکاکو: ویلموتس سرمربی بزرگی نیست

ملی‌پوش فوتبال بلژیک از سرمربی پیشین تیم‌های ملی کشورش و ایران انتقاد کرد و او را در دسته مربیان تراز اول فوتبال دنیا ندانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جردن لوکاکو دفاع چپ بلژیکی تیم فوتبال لاتزیو از مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد و گفت او را یک مربی بزرگ نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان رقابت‌های یورو 2016 که خیلی‌ها معتقد بودند؛ تیم ملی بلژیک با در اختیار داشتن ستاره‌هایی مانند ادن ازار، روملو لوکاکو، تیبو کورتوا و کوین دی‌بروینه جزو بخت‌های اول قهرمانی‌ است، این تیم که تحت هدایت مارک ویلموتس قرار داشت، در مرحله یک چهارم نهایی به ولز باخت و حذف شد. یکی از کسانی که بعد از آن ناکامی هدف بیشترین انتقادات واقع شد، جردن لوکاکو بود و ظاهراً این موضوع هنوز هم مدافع 25 ساله لاتزیو را آزار می‌دهد، هرچند او معتقد است دلیل ناکامی شیاطین سرخ فوتبال ملی اروپا، نداشتن یک مربی کارکشته بوده است.

جردن لوکاکو در یک مصاحبه با شبکه Eleven Sports گفت: من می‌دانم که در یورو 2016 خوب نبودم اما الان ما در چه سالی قرار داریم؟ 2020. من تا چند وقت دیگر باید درگیر این موضوع باشم؟

برادر مهاجم اینتر، در انتقاد از عملکرد مارک ویلموتس هم اظهار داشت: اگر ما آن سال قهرمان یورو شده بودیم، برخی مدعی می‌شدند که این قهرمانی به لطف حضور ویلموتس بوده است که در آن صورت او خوش شانس بود. آن تیمی که ما در یورو 2016 داشتیم، تیمی یکدست بود اما هیچکسی نبود که آن را درست هدایت کند. مارک ویلموتس به نظر من اصلاً مربی بزرگ و فوق‌العاده‌ای نیست. با وجود آن بازیکنانی که او در اختیار داشت، تنها تاکتیک برای بازی ما این بود که توپ را به ادن ازار پاس بدهیم. او نتوانست یک تیم درست و حسابی بسازد و این جای تأسف دارد، البته این موضوع عملکرد ضعیف من در یورو را تغییر نمی‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لوکاکو ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس جردن لوکاکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفرانس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084320

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال