Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگ بک ایتالیایی نراتزوری می گوید تیمش برای رسیدن به موفقیت هر چیزی که در توان دارد، به نمایش خواهد گذاشت. 

طرفداری - آنتونیو کاندروا، وینگ بک ایتالیایی اینتر، می گوید تیمش لایق حضور در صدر جدول سری آ به همراه یوونتوس است. 

به گزارش Football.Italia، کاندروا در گفت و گو با Sky Sport Italia، گفت: 

من برای این که بدانم در این مقطع از فصل در چنین جایگاهی قرار خواهیم گرفت به یک جادوگر نیاز نداشتم اما تلاش بی وقفه ما از تابستان آغاز شد و تا همین حالا نیز ادامه دارد و بنابراین فکر می کنم که ما لایق حضور در صدر جدول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما جزو سه تیم رقابت کننده برای کسب اسکودتو هستیم و می خواهیم برای رسیدن به موفقیت، هر چیزی را که در چنته داریم، رو کنیم. 

کاندروا در خصوص کامبک تیمش در نیمه دوم دربی دلامادونینا که منجر به پیروزی 4 بر 2 اینتر در مقابل میلان شد نیز صحبت کرد و اظهار داشت: 

مربی در بین دو نیمه به ما گفت که در نیمه اول خودمان نبودیم و از ما خواست که از خواب بیدار شویم و از غرورمان برای بازگرداندن نتیجه کمک بگیریم.

دیدار اینتر-ناپولی از مرحله رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا اما، با شکست 1 بر 0 شاگردان کونته همراه بود و کام نراتزوری را چند روز پس از کامبکی شیرین در مقابل رقیب هم شهری، تلخ کرد. کاندروا در باره این بازی گفت: 

درست است که ناپولی به خوبی دفاع کرد و ما پیش از این هم در مقابل چنین روشی دچار مشکل شده بودیم اما باید به این موضوع نیز اشاره کنم که ما چند روز قبل در دربی دلامادونینا به میدان رفته بودیم و ناپولی تنها در مقابل ما ضد حمله زد. اکنون باید تنها بر روی بازیمان در مقابل لاتزیو تمرکز کنیم. آن ها تیم فوق العاده ای هستند و در هفته های گذشته فرم بسیار خوبی داشتند. من علاقه زیادی به لاتزیو دارم چرا که خاطرات بسیار خوبی را از آنجا دارم اما اکنون رقیب هم هستیم. 

وینگ بک ایتالیایی نراتزوری در ادامه به تمجید از کریستین اریکسن، هم تیمی جدیدش پرداخت و عنوان کرد: 

اریکسن بازیکنی در کلاس جهانی است. حرکات او زودتر از بقیه و متفاوت با آن هاست. ما بازیکن فوق العاده ای را به خدمت گرفتیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقیب هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم

پیولی صحبت راجع به آینده‌اش را به پایان فصل موکول کرد

طرفداری | در دیداری از هفته سی و دوم سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم میلان و ساسولو به تساوی ۳-۳ رضایت دادند.

ساسولو 3-3 میلان؛ خودزنی شیطان در ماپی

استفانو پیولی، سرمربی میلان پس از پایان مسابقه در گفتگو با اسکای گفت:

تساوی با ساسولو

روی سه بی دقتی گل خوردیم. ما راه‌های مختلفی را برای رسیدن به گل امتحان کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به نتیجه دلخواهمان دست پیدا کنیم. در حالی که می توانستیم اختلافمان با یوونتوس را بیشتر کنیم، این اتفاق رخ نداد و حالا باید خود را برای دربی آماده کنیم. در این بازی باید بیشتر از هر زمان دیگری تلاش کنیم و در آماده‌ترین حالت ممکن به مصاف حریف برویم.

تقابل روز پنجشنبه با رم بازی متفاوتی از میلان خواهید دید. اگر بتوانیم در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشته باشیم و در سطح واقعی خودمان ظاهر شویم، می توانیم به لطف استعداد و زحمت بازیکنان از این چالش سربلند بیرون بیاییم. رافائل لیائو

لیائو باید فشار و انتظاراتی که از او می رود را مدیریت کند. او بازیکن بسیار خوبی است و باید ارزش انتقاد را درک کند.

آینده 

فعلا روی بازی های پیش رو متمرکز هستیم و بعد از پایان فصل راجع به آینده فکر می کنیم. 

اینتر اسکودتو را می برد اما ما هر کاری می کنیم تا دربی را ببریم. هدف این است که تمام تلاش خود را برای پیروزی در دو بازی بعدی به کار بگیریم. آینده ما به عملکرد ما بستگی دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • کولاک رقیب گرایی در بیشکک؛ صعود اسماعیلی، رستمی و ساروی به نیمه‌نهایی
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • حضور دادمرز در نیمه نهایی
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • چرا بعضی سیاستمداران با تصور اینکه من آدم خوبی هستم خود را لایق حکومت می دانند و گمان می کنند همه چیز مملکت مال آنهاست؟