Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میر مهدی اظهار داشت: بحث تشکیل ائتلاف انقلاب اسلامی این است که سایر تفکرات راست و چپ کنار گذاشته شود و بایستی بحث انقلاب را مطرح کنیم، اهداف امام راحل که طی ۱۵ سال از سال ۴۲ تا ۵۷ پیگیری و در سال ۵۷ به ثمر رساندند و تا سال ۶۷ در برنامه‌های آن حضور داشتند و پس از ایشان سپس با رهبری رهبر معظم انقلاب این جریان در کشور دوباره فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تفکر ما در این بود که افرادی مسئولیت‌ها را در دست می‌گیرند، انقلابی هستند و نمی‌خواستیم خود را به طور مستقیم وارد فضای کشور کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: در برخی موارد اصل انقلاب اسلامی مورد بی مهری قرار گرفته و عده‌ای با اعمال و رفتارها آن را به فراموشی سپرده اند. در همین راستا نیروهای انقلابی تصمیم گرفتند با احزاب، افراد حول محور ولایت همه جمع شوند و برای آینده کشور به ویژه طرحی که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بیان کردند، وارد میدان شوند.

حجت الاسلام میر مهدی گفت: هر زمانی صحنه انقلاب به فرد دیگری سپرده، شکست خوردیم و هر زمان به دست انقلابیون واگذار شد، پیروز شدیم و در زمینه‌هایی که انقلاب کردیم در دنیا زبانزد خاص و عام هستیم و دنیا در صنایع دفاعی، زمینه‌های علمی و… در مورد ایران نظر دیگری دارد.

وی افزود: تمام احزاب تصمیم گرفتند در این حیطه گرد هم آیند و عده‌ای از معتمدین هر منطقه جمع شوند و برای آینده کشور که ضمن انتخابات مجلس پیگیری می‌شود، برای آن برنامه ریزی کنند. پیرو این مساله جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد و به استان مرکزی نیز کشیده شد و البته راه اندازی شورای ائتلاف استان مرکزی را دیر آغاز کردیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به انتخابات مجلس به حداقل‌ها اکتفا کردیم و هدفمان این بوده به انتخاب مجلس برسیم و مجلس انقلابی را تشکیل دهیم زیرا مجلس در رأس امور است. مجلس انقلابی و پر قدرت اثرات مطلوب خود را در کشور نمایان می‌کند اما با اینکه عده‌ای در انقلابی بودن ضعف داشتند، امیدواریم مجلس انقلابی تشکیل شود.

حجت الاسلام میر مهدی اظهار کرد: در مجموع تعداد نفرات شورای ائتلاف استان مرکزی ۳۳ نفر هستند به طوری که ۲۳ نفر به شورای ائتلاف پیوستند و ۱۰ نفر نیز از معتمدین بودند.

وی گفت: در همین راستا برای معرفی کاندیداها افرادی را انتخاب کردیم که بسیار مهم مطلع و مؤثر بودند. از ۱۴۴ کاندید تأیید شده توسط هیأت اجرایی ۲۷ نفر از کاندیدا با پذیرش ائتلاف و امضای تعهد نامه برنامه‌های خود را ارائه کردند که در مرحله بعد شورا به ۹ نفر آن‌ها رأی داد و نظر سنجی کرده و حائز بالاترین امتیاز بودند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: در جلسه دیگر با حضور شورای استان و حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان از بین ۹ نفر ۴ نفر انتخاب و در نهایت از بین ۴ نفر ۲ نفر برای حوزه اراک، خنداب و کمیجان از سوی شورای ائتلاف مشخص شدند.

حجت الاسلام میر مهدی گفت: انتظار ما بر این است که افراد انقلابی که خود را در خط ولایت و رهبری می‌دانند حرکتی برای انشقاق این ائتلاف انجام ندهند، انتظار ما این نیست که همه به منتخب شورای ائتلاف رأی دهند اما نباید عده‌ای انقلابی قصد تضعیف و تخریب شورا را داشته باشند.

کد خبر 4853013

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات 98 اصولگرایان دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد گرگان تعطیلی مدارس بیرجند شیراز مجلس انقلابی عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار