Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در خصوص نظارت بر تبلیغات کاندیدا‌ها گفت : هشت اکیپ در هشت منطقه شهری شهرداری با همکاری انتظامی و حضور نمایندگان فرماندار تعیین شده است.

او گفت : تا به حال در خصوص برخی از بنر‌هایی که وسط بلوار یا جا‌های غیرمجاز بودند ابتدا به کاندیدا‌ها تذکر داده ایم و در نهایت به شهرداری‌ها دستور جمع آوری داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رنجبر،گفت: شعارنویسی روی نیوجرسی‌های بتنی دور چند میدان شهر نیز بعد از تذکر به ستاد انتخاباتی پاک شده اند.

او افزود: خوشبختانه شاهد دیوارنویسی نبوده ایم و انتظار داریم کاندیدا‌ها تا آخر این موضوع را رعایت کنند.

 فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون در ۲ مرحله برای کاندیدا‌ها نشست توجیهی برگزار شده است.

رنجبر گفت: در حوزه کرمانشاه ۶۰۰ شعبه و صندوق اخذ رای در نظر گرفته ایم و هم اکنون نیز در حال آماده کردن صندوق‌های اخذ رای شهر کرمانشاه و بخش مرکزی هستیم.

او گفت: ابتدا ملزومات شامل فرم ۶۶، صورتجلسه تجمیع آرا، تابلو محل شعبه، پوستر، صندوق، برچسب‌های صندوق، استامپ و خودکار را آماده می‌شوند؛ سپس یک روز مانده به انتخابات برگه‌های رای نیز برای هر شعبه داخل صندوق گذاشته می‌شود.

رنجبر افزود: روز پنجشنبه نمایندگان فرماندار، صندوق‌ها و مهر انتخابات را پس از شمارش تحویل می‌گیرند و در نهایت صبح روز جمعه به همراه اعضای شعب اخذ رای یک ساعت قبل از اخذ رای در محل حاضر می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس انتخابات مجلس نامزد انتخابات کاندیدا ها اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمن حداقل تا 2026 سرمربی تیم ملی آلمان خواهد بود. فدراسیون فوتبال آلمان امروز این را اعلام کرد و آنها می توانند به متقاعد کردن ناگلزمان برای تمدید افتخار کند.

ناگلزمن در پیروزی مقابل هلند و فرانسه در ماه مارس ثابت کرد که مرد مناسبی برای این کار و شایسته اعتماد است. خودش تاکید می کند که این تصمیم قلبی بوده است.

توماس توخل از ماه فوریه مشخص شده که فصل بعد مربی بایرن نخواهد بود و تنها نامزد مورد نظر، یعنی ژابی آلونسو نیز سه هفته پیش از هدایت بایرن انصراف داده بود، زیرا می خواست در لورکوزن به عنوان قهرمان بماند. 

از آن زمان، مدیر ورزشی جدید، مکس ایبرل، در حال بررسی بازار و گفتگو با مربیان مختلف است. بایرن باید بتواند از این واقعیت عبور کند که ناگلزمن دیگر گزینه در دسترس نیست و از قبل نیز نگرانی هایی در بین مدیران باشگاه در مورد بازگرداندن او وجود داشت.

سه راه حل برتر هنوز برای بایرن امکان‌پذیر است: رالف رانگنیک، اونای امری (مربی استون ویلا) و زین الدین زیدان (دور از مربیگری از سال 2021).
اکنون باید ایبرل بهترین تصمیم را برای سپردن نیمکت بایرن به بهترین گزینه بگیرد. نه ناگلزمان و نه آلونسو در دسترس نیستند، بالاخره چه کسی مربی فصل بعد بایرن خواهد بود؟

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان