Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو با بیان اینکه از مجموع ۲۲۷ طرح بزرگی در نیمه سال وعده کردیم ۱۵۷ پروژه را به افتتاح رساندیم و وارد مدار بهره‌برداری شدند، گفت: ۷۰ پروژه دیگر در ۱۰ استان به بهره‌بردای خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، دکتر « رضا اردکانیان » در مراسم افتتاح سد سرنی اظهار کرد: خدا را شاکرم که در هفدهمین هفته پویش هر هفته #الفبایران در استان هرمزگان هستم و پروژه بسیار مهم و تاثیرگذار سد مخزنی سرنی آن به بهره‌‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: از مجموع 227 طرح بزرگی در نیمه سال وعده کردیم 157 پروژه را به افتتاح رساندیم و وارد مدار بهره‌برداری شدند و 70 پروژه دیگر در 10 استان به بهره‌بردای خواهد رسید.

 

وزیر نیرو ادامه داد: وزارت نیرو در استان هرمزگان علاوه بر پروژه‌های امروز، 144 پروژه آب، برق و فاضلاب را با سرمایه‌گذاری بالغ بر شش هزار و 200 میلیارد تومان در دست اجرا دارد که به صورت متوسط از 56 درصد پیشرفت برخوردار هستند که امیدوارم نیازهای این پروژه به موقع تدارک دیده شود تا مردم و صنایع در عرصه‌های مختلف استان هرمزگان از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

 

اردکانیان با بیان اینکه خمیر مایه چنین موفقیت‌هایی همدلی و همداستانی تمام دست اندرکاران است، افزود: به ثمر رسیدن این طرح‌ها، حمایت و پشتیبانی سایر دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

 

وی با قدردانی از همدلی میان مسئولین استان هرمزگان، بیان کرد: در حال حاضر دغدغه ما که تامین آب شرب مردم استان هرمزگان بود برطرف شده است که امیدواریم تداوم این موضوع با کاهش هدررفت آب با کیفیت و مصرف صحیح تداوم داشته باشد.

 

وزیر نیرو اذعان کرد: جلساتی در وزارت نیرو برگزار خواهد شد تا بتوان از ظرفیت بخش خصوصی برای تاب آور کردن استان هرمزگان در راستای پایداری تامین آب و انرژی استفاده کرد.

 

اردکانیان تشریح کرد: تا 1400 حدود 50 درصد ظرفیت نصب شده تولید برق در استان هرمزگان افزایش پیدا کند و امیدوارم عملیات اجرایی نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک نیز به زودی آغاز شود.

 

وی با بیان اینکه آن چه که هنوز جای کار دارد بخش مربوط به استیفای یکی از حقوق مسلم مردم یعنی لذت بردن از داشته‌ها است، گفت: در کنار توجه به کمبودها برای برنامه‌ریزی صحیح، باید به داشته‌ها و دستاوردهایمان هم توجه کنیم و به یکدیگر متذکر شویم.

 

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: 41 سال پیش به درستی تمام پلشتی‌های رژیم گذشته پیش رو بود و ما دوگانه‌ای که برای انتخاب داشتیم دو گانه بد و خوب بود. بعضا نشان داده‌ایم که هنوز در آن فضا به سر می‌بریم ما باید یکدیگر را کمک کنیم که دوگانه ما میان خوب و خوب‌تر شود.

 

اردکانیان تصریح کرد: اگر کماکان در دوگانه سیر کنیم با اشخاصی که با اصل این نظام مخالف هستند همراستا خواهیم شد.

 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این پروژه حدود 550  نفر در کارگاه مشغول بودند که اغلب آن‌ها بومی استان هرمزگان بودند.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: سد سرنی وزیر نیرو شهرستان میناب استان هرمزگان بهره برداری نیمه سال خواهد رسید وزیر نیرو طرح بزرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزئیات یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: پروژه‌های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، همزمان با یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳- تحویل شهروندان خواهد شد.

حق‌بین با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می‌رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب‌تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص دومین پروژه قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳ گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری‌های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران. هزینه پروژه تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

کد خبر 6087603

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳