Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد شیخ سلیمانی بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: این روز‌ها همه بازیکنان هم قسم شدند تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم تا از این وضعیت بدی که داریم بیرون بیاییم. مربی که عوض می‌شود، خواه یا ناخواه شوکی به تیم وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ویسی در تیم ما مثبت بوده و صد درصد نتایج بهتری می‌توانیم کسب کنیم.

شیخ سلیمانی در مورد  جایگاه بد تیمش در قعر جدول رده بندی اظهار کرد: بهتر است در خصوص ماندن پیکان در لیگ برتر صحبتی نشود. پیکان از ابتدای فصل برای رتبه‌های بالای جدول بسته شد، اما برخی بدشناسی‌ها موجب شد نتیجه نگیریم.

مدافع پیکان در مورد میل هجومی بالای مدافعان این تیم عنوان کرد: ما از اول فصل هجومی بازی کردیم و همه بازیکنان میل به حمله داشتند. از اول فصل هرچه زدیم به در بسته خوردیم. تنها نتیجه گرفتن تیم مهم است و اینکه چه کسی گل می‌زند چندان مهم نیست، چون همه بازیکنان در جهت موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: زمان معرفی مدیرعامل باشگاه پیکان مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال همه بازیکنان شیخ سلیمانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، به کسب نتیجه خوب مقابل بارسلونا و در نتیجه، صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اطمینان دارد و گفت، علی‌رغم شکست 2-3 در بازی رفت، می توانند ورق را در زمین بارسا برگردانند.

وقتی از او در مورد فشار سنگین بازی امشب سوال شد، گفت: «فشار؟ اگر مربی تیمی به این بزرگی، با این مجموعه بازیکنان باشید، باید کاملاً با اتفاقاتی که می‌افتد سازگار باشید، آن را بپذیرید و بهترین عملکرد خود را ارائه دهید. 

هیچ فشاری روی من نیست، چه فشاری؟ فشار روی کسی است که باید شش یا هفت روز در هفته کار کند، ساعت 6 صبح از خواب بیدار شود و با این وجود مطمئن نیست شب چیزی برای خوردن خواهد داشت یا خیر. او همچنین حق ندارد مریض هم شود. من هر روز با لبخند کار می کنم و منابع متعدد، شاید بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم. کدام فشار؟»

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • نقش مهم محبی در پیشرفت روستوف
  • از نویدکیا تا مورایس؛ تعصب بهتر است یا تجربه؟!
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی