Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دادگاه تجدید نظر، حکم حبس تعزیریِ سه عضو کانون صنفی معلمان قزوین به جریمه‌ی نقدی تبدیل شد.

به گزارش ایلنا، به دنبال تحصن معلمان سراسر کشور در اسفند ماه ۹۷، در روز ۱۴ اسفند ماه ۹۷ برای سه عضو کانون صنفی معلمان قزوین، پرونده قضایی تشکیل شد که پس از بازجویی در دادسرا پرونده با قرار وثیقه ۴۵۰ میلیون تومانی، به دادگاه انقلاب قزوین ارجاع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا بهنام نژاد، مریم زیرک و سهیلا زال بیگ، پس از دفاع در دادگاه انقلاب در روز ۱۳ آبان ۹۸ جمعا به مدت ۲۴ ماه حبس تعزیری محکوم شدند که در پی اعتراض متهمین و وکلای آنها به احکام صادره، در دادگاه تجدید نظر، حکم حبس تعزیری به جریمه‌ی نقدی تبدیل شد و فعالان صنفی جمعا به پرداختِ مبلغ ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان محکوم شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/002zhs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حبس تعزیری کانون صنفی معلمان جریمه نقدی صنفی معلمان حبس تعزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

کد خبر 6087619

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد!
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • جزئیات حکم توماج صالحی/ دادگاه انقلاب اصفهان او را به اعدام محکوم کرد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد