Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: به مناسبت ولادت باسعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) از ۳۰ نفر از عوامل اجرایی طرح توانمندسازی زنان روستایی لرستان در سال رونق تولید تجلیل شد.

او افزود: یاز اهداف مادر استان استفاده بیشتروبهتر از ظرفیت زنان در راستانی تولید واشتغال بخصوص در سال رونق تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازدار ادامه داد: بالغ بر ۴۵۰ نفرخانم در بدنه سازمان جهاد کشاورزی لرستان مشغول به کارهستند که امروز از ۳۰ نفر از این بانوان تقدیروتشکر شد.

همچنین ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان هم در این مراسم با اشاره پشت سر گذاشتن چهل ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و اهمیت نقش بی بدیل زنان در این دوران گفت: بانوان همواره دوشادوش مردان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی بوده اند ونقشی اساسی در رونق وتولید واشتغال کشور داشته اند.

او افزود:بانوان روستایی تولیدکنندگان جامعه ماهستند ونقش مهمی در تولید واشتغال کشور دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند که به مصرف کننده تبدیل نشوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اشتغال روستایی اشتغال تولید واشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه شنبه در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار کرد: حضرت آیت الله سلیمانی دارای ویژگی‌هایی همچون فضل، علم، سخنرانی‌ها و منبرهای بسیار خوب، روضه‌خوانی‌های دلنشین و خوش‌لحن، نگاه تقریبی، وحدتی، تألیفی، سعه صدر و قدرت و توانمندی گوناگون بودند که قابل تمجید است.

آیت الله محمدی لائینی افزود: جایگاه حقوقی ایشان علاوه بر امامت جمعه بابلسر و هم نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و کاشان بوده است و هم مسئولیت فرهنگی و رهبری در دانشگاه‌های مازندران آن روز بوده است که مجموعه اینها در یک فردو چنین انسان‌هایی بسیار مغتنم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: فقاهت، تلاش و جهاد، خطابه زیبا، بعد اجتماعی آن چنانی، مسئولیت‌های سنگین و ویژگی‌های دیگر آیت الله سلیمانی باعث شد که شیاطین سعی کنند اینگونه افراد را از ما بگیرند، البته امثال خودشان در جایگاه رفیع و بهترین عاقبت و حالت هستند.

امام جمعه ساری تجلیل از چنین انسان‌هایی تجلیل از همه ویژگی‌های خوب و تجلیل از ایثار، شهادت، اسلام ناب سیاسی است، عنوان کرد: منظور اسلامی است که در مقابل اسلام غیرسیاسی قرار دارد زیرا استکبار جهانی دنبال ترویج اسلام غیرسیاسی است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ما هم وظیفه داریم بابت این تجلیل از شما تشکر کرده و هم در مراسم حضور پیدا کنیم.

کد خبر 6077054

دیگر خبرها

  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی لرستان تجلیل شدند
  • تجلیل از هنرمندان شاخص هنری لرستان
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است
  • تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر شاهرود
  • تجلیل از شهید آیت الله سلیمانی تکریم از اسلام ناب سیاسی است