Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدرضا حیدری» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان صبح امروز شنبه در جریان یک سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت.

این حادثه رانندگی در محور سمنان- تهران رخ داده است.

براساس این گزارش، حیدری از مدیران جوان لرستان بود که در تیرماه امسال به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس این استان معرفی شد و در راستای بازسازی و تعمیر فضاهای آموزشی خسارت دیده در جریان سیلاب تلاش مستمری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا لرستان مدیرکل رانندگی مدارس نوسازی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدیرکل نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نخستین حادثه در ساعت ۱۰:۲۴ دقیقه امروز محور اندیکا به روستای سرتنگ چلو و بر اثر واژگونی یک خودرو به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: بر اثر این حادثه یک مرد ۶۵ ساله جان باخت و یک مرد ۳۹ ساله مصدوم که به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه دومین حادثه امروز ساعت ۱۱:۵۳ دقیقه در شهر جنت مکان شهرستان گتوند رخ داد، ادامه داد: در این سانحه رانندگی سواری پراید با یک دستگاه ماشین سنگین با هم برخورد کردند.

 سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در این حادثه ۷ نفر با سنین  ۳۶، ۳۷، ۳۶، ۲۹، ۶، ۴، و ۴۰ ساله مصدوم شدند که بیمارستان کارون گتوند اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی درمرگنلر
  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • فوت ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی در پلدشت
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان