Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@13:43:01 GMT

نورپردازی پل‌های اهواز در آستانه سال جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۳۲۰۰

نورپردازی پل‌های اهواز در آستانه سال جدید

ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز از آغاز عملیات نورپردازی پل‌های شهر در آستانه سال جدید خبر داد.

حسین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌ریزی در حوزه زیباسازی شهر در آستانه سال جدید اظهار کرد: در زمینه زیباسازی پروژه‌های زیادی در دست اجرا است و در این راستا، در روزهای آینده تندیس شهید سلیمانی در یکی از اضلاع میدان فرودگاه نصب خواهد شد و نصب المان‌های شهری نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آب‌نمای بلوار ساحلی شرقی اهواز و آب‌نمای میدان ملی‌راه در روزهای اخیر افتتاح شدند و گل‌کاری نیز در معابر اهواز آغاز شده است.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شاید اقدامات کافی نباشند، اما کارهایی در حال انجام است، گفت: طبق وعده‌های اهواز و در صورت عمل به این وعده‌ها، شهر اهواز تا پایان اسفندماه آمادگی میزبانی مهمانان نوروزی را خواهد داشت.

حیدری با اشاره به آغاز نورپردازی پل‌های اهواز، گفت: نورپردازی پل کابلی با طراحی جدید در حال انجام است که این کار تا پایان سال به پایان می‌رسد. نورپردازی سایر پل‌ها نیز در حال انجام است.

وی بیان کرد: در پی سیل امسال، به فضای سبز بلوارهای ساحلی اهواز آسیب وارد شد و بخشی از فضای سبز شرق اهواز نیز با خراب شدن ایستگاه‌های آب خام، از بین رفت.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه اقدامات شهرداری در حوزه فضای سبز خوب نیست، تصریح کرد: فضای سبز به دلیل آسیب‌های سیل و عدم نگهداری درست و نبود شبکه آب خام کافی دچار مشکل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری اهواز عضو شورای شهر اهواز آستانه سال جدید نورپردازی پل حال انجام فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ منابع آبی اولویت شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ پیام جوادیان گفت: بیش از ۵ سال است در حال کار کردن بر این مسئله بوده و پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین آب را انجام داده‌ایم.
وی افزود: تا روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ بحث خط انتقال را از تصفیه‌خانه جامع شهر قم تا بوستان رضوان داشتیم که آنجا تأسیسات تکمیلی تصفیه ثانویه ما وجود دارد.
مدیر عامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۳ به دنبال آنیم تا بتوانیم ۲۵۰ لیتر در ثانیه را عملی کنیم و  پساب تصفیه‌شده که هم از نظر زیست‌محیطی و هم شرعی وضعیت مناسبی دارد در کمربند سبز و عرصه‌های جنگلی استفاده، و طبق یک افق ۴ یا ۵ ساله بتوانیم فضای سبز شهر قم را بیمه کنیم. 
وی خاطرنشان کرد: یک زمانی در شهر قم ۱۰۰ درصد آب مصرفی فضای سبز آب شرب بود، اما در حاضر و طبق برنامه‌هایی که انجام دادیم، این عدد تا ۸۰ درصد کاهش داشته است و این آب شرب برای آبیاری فضای سبز با جایگذاری منابع جدید هر سال کمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • راهنمای نورپردازی مغازه
  • سولسشیر در آستانه چالشی جدید؛ چرا اسطوره منچستریونایتد در انتخابش، واسوس به خرج می‌دهد؟
  • نورپردازی برج آزادی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • (تصاویر) نورپردازی برج آزادی در حمایت از حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر باطل شد
  • اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز
  • حفظ منابع آبی اولویت شهرداری قم