Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:24:41 GMT

منشا با جلالی در موقعیت لیگ شانزدهم (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۳۵۶۲

مهاجم نیجریه ای و سرشناس گل گهر در بازگشت به لیگ برتر ایران به دنبال درخشش و نشان دادن مجدد توانایی هایش است.

به گزارش" ورزش سه" گادوین منشا که در نقل و انتقالات زمستانی به گل گهر پیوست اولین بار توسط مجید جلالی و در لیگ شانزدهم در پیکان چهره شد و بعد مورد توجه برانکوایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس قرار گرفت و به عنوان اولین خرید این مربی در لیگ هفدهم به پرسپولیس آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منشا در اولین فصل حضورش در لیگ ایران و با لباس پیکان 15 گل در 27 مسابقه به ثمر رساند. او گلزنی اش برای پیکان را از بازی چهارم برابر استقلال خوزستان و با یک دبل آغاز کرد. سپس یک گل به صنعت نفت، دو گل به ماشین سازی و یک گل هم به سایپا زد تا نامش به عنوان یکی از بازیکنان خارجی موفق مسابقات مطرح شود. در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم بازهم موتور منشا کمی دیر روشن شد اما در هفته بیستم دوبار دروازه سپاهان را باز کرد و دو هفته بعد موفق شد مقابل استقلال خوزستان برای بار دوم دبل کند.دو دبل دیگر برابر ماشین سازی و سیاه جامگان و یک گل زده برابر سایپا باعث شد تا او لیگ را با پانزده گل به پایان برساند.

 


نکته جالب اینج است که منشا برای پیکان که هدایتش را مجید جلالی به عهده داشت در 6 مسابقه دبل کرد. او آنقدر خوب بود که به عنوان جانشین مهدی طارمی که قرار بود پرسپولیس را ترک کند چشم برانکو را گرفت اما آمارش در لیگ برتر برای این تیم فوق العاده نبود. او در لیگ پرتر برای پرسپولیس 5 گل زد اما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین های این تیم بود و با زدن 6 گل حساس و کلیدی در موفقیت های آسیایی تیمش نقش ایفا کرد. او برابر تیم های الاهلی(1 گل)، الهلال(2 گل)، نسف قارشی، الجزیره و الدحیل(هرکدام 1 گل) موفق به گلزنی شد و همراه پرسپولیس دو بار به نیمه نهایی و یک بار هم به فینال رسید.


منشا در استقلال به اندازه پیکان و پرسپولیس موفق نبود هرچند در بازی هایش برای این تیم یک گل و سه پاس گل را به نام خودش ثبت کرد.


این مهاجم 30 ساله و نیجریه ای اما بار دیگر توسط مربی که اولین بار پایش را به فوتبال ایران باز کرد به اینجا بازگشته است. منشا در سه بازی که برای گل گهر انجام داده ، در دوبازی به عنوان بازیکن تعویضی و در بازی دیروز برابر صنعت نفت از ابتدا در ترکیب قرار داشت. او در برابر تراکتور یک گل زیبا به ثمر رساند هرچند تراکتوری ها با شوت ایمانی آنرا پاسخ دادند.

 


دیروز و برابر صنعت نفت آبادان نیز منشا این شانس را داشت که خودش را در گل گهر دو گله و بازگشتش به فوتبال ایران را باشکوه کند اما فرار عالی اش از بین مدافعان در نهایت با ضربه او از پشت هجده قدم همراه بود که سالاری دروازه بان نفت آنرا دفع کرد.


منشا در کنار یونس شاکری دیگر مهاجمی که در نیم فصل به گل گهر پیوسته زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم تشکیل داده اند به طوری که در 4 بازی اخیر این تیم در مجموع 5 گل زده اند. منشا دیروز وقتی صنعت نفت در دقایق آخر صاحب ضربه پنالتی شد از ناراحتی در میانه میدان روی زمین نشست هرچند گل گهر چند دقیقه بعد توسط شاکری گل پیروزی زد اما این نشان می داد که او با اهداف تازه و انگیزه بالایی به ایران بازگشته است. منشا باردیگر می تواند در تیمی که مجید جلالی هدایتش را به عهده دارد یکی از مهاجمان گلزن و خطرناک لیگ برتر باشد.

 

گل گهرسیرجان گادوین منشا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان گادوین منشا لیگ شانزدهم مجید جلالی صنعت نفت لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود

برد 3-0 پرسپولیس برابر تیم نفت آبادان، بهترین برد این تیم در لیگ بیست و سوم بود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر یک بار 4-2 برابر فولاد خوزستان و یک بار با نتیجه 3-1 برابر تیم پیکان برنده شده بود که این دو برد، بهترین بردهای پرسپولیس بود.

پرسپولیس برابر تیم نفت آبادان (که برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول تلاش می کند) در خانه حریف بهترین برد خود را به دست آورد. حالا قرمزپوشان در بهترین شرایط روحی و روانی، مسابقات لیگ برتر را ادامه خواهند داد.

پرسپولیس با برتری برابر تیم نفت آبادان و با کسب بهترین بردش به امتیاز 52 رسید و این فرصت را دارد که بهترین عملکرد تاریخش را در لیگ برتر داشته باشد. 52 امتیازی شدن تیم پرسپولیس در حالی رخ داده که این تیم در دور رفت مسابقات لیگ برتر در 15 بازی 30 امتیاز گرفته بود و حالا در 9 بازی نیم فصل دوم، 22 امتیاز گرفته که آماری بسیار بهتر از نیم فصل اول است. این در حالی است که آن ها در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 7 برد و یک مساوی به دست آورده اند که آماری قابل توجه و شایسته برای این تیم به شمار می رود. پرسپولیس هر 3 بازی اش در سال 1403 را با برتری برابر رقبا به پایان رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود