Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به شرح زیر است:

«نقش زنان و مادران در اجتماع امروز ایران اسلامی بارز و پُرفروغ است. درصد قابل توجهی از این قشر در شرایط کنونی علاوه بر ایفای نقش سنتی خود در خانه، همسر داری و تربیت فرزندان، به کار و تلاش هم‌دوش با مردان مشغولند و سخنی به گزافه نیست اگر بگوییم که حتی در بسیاری از عرصه‌ها به واسطه توانایی ذاتی و تخصص و کارآیی اکتسابی، گوی سبقت را نیز از مردان ربوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقارن برگزاری نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را با سالروز میلاد خجسته دخت نبی مکرم اسلام؛ حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و هفته گرامیداشت مقام والای زن را به فال نیک گرفته و به این بهانه از سعی و تلاش مؤثر و سازنده فعالان و طراحان حوزه مد و لباس که غالب آنها را بانوان نیکو، خردمند و هنرمند ایرانی تشکیل می‌دهند نهایت سپاس و قدردانی را دارم.
بی‌شک عرصه مد و لباس کشور نیز یکی دیگر از عرصه‌های خطیر اجتماعی، فرهنگی و هنری است که بانوان با درصد بالای اشتغال و فعالیت در آن توانسته‌اند نقش به‌سزایی در بالندگی، قوام و خودکفایی آن ایفا کرده و در این مسیر جریان‌ساز باشند.

اکنون که در اثنای برگزاری نهمین دوره جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر قرار داریم، با نگاه و بررسی هر چند اجمالی و بازدید از دستاوردهای بزرگ این حوزه که بهترین‌های آن در این رویداد در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است، می‌توان به روشنی به نقش و تأثیر بی بدیل حضور زنان و مادران در پیشرفت و سیر تکاملی این عرصه اذعان کرد.
این روز بر تمام زنان و مادران فعال در عرصه مد و لباس کشور مبارک و میمون باد.»

کد خبر 4853233 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره مد و لباس جشنواره مد و لباس فجر انقلاب اسلامی ایران کتاب و کتابخوانی ترجمه رایزنی فرهنگی مد و لباس دهه فجر سردار سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادبیات ادبیات جهان صنایع دستی نمایشگاه کتاب تهران گردشگری عرصه مد و لباس مد و لباس کشور زنان و مادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!

به گزارش همشهری آنلاین،‌دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد. او در این دادگاه با لباس های نامرتب و البته سر و ریش تراشیده و با ظاهر متفاوت تر از دادگاه اولش حضور پیدا کرد.

امیر تتلو امیر تتلو امیر تتلو امیر تتلو امیر تتلو کد خبر 846693 منبع: میزان برچسب‌ها كنسرت موسيقى دادگاه خبر مهم دادگاه انقلاب

دیگر خبرها

  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»