Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@13:43:26 GMT

نمایندگان اصلح وابسته به کانون قدرت و ثروت نیستند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۴۳۳۰

نمایندگان اصلح وابسته به کانون قدرت و ثروت نیستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: نمایندگان اصلح وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت نیستند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 26 بهمن در هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در آیات قرآن آمده است که خداوند به‌دنبال کسب رضایت پیامبر(ص) بود و فرمودند از بس به تو اعطا خواهیم کرد که خشنود شوی و بزرگترین عطیه خداوند عطای وجود مقدس و نورانی حضرت زهرا(س) است که مصداق خیر کثیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به عزت امروز کشور گفت: عزت امروز کشور به برکت مجاهدان فی سبیل‌الله با محوریت ولایت بود و امروز این کشور از اعتبار و قدرت مثال‌زدنیب در منطقه برخوردار است.
حجت‌الاسلام جلیلیان با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی و راه و مکتب ایشان که پرورش یافته مکتب ائمه اطهار(ع) است، افزود: اگر امروز عزت کسب کردیم و به قله‌های رفیع قدرت رسیدیم به واسطه تبعیت از مکتب حضرت زهرا(س) است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه به انتخابات پیش‌رو نیز اشاره و بیان کرد: تمام هدف دشمن این است که حضور مردم را در عرصه انتخابات کمرنگ کنند.
وی با اشاره به اینکه نمایندگانی را انتخاب کنیم که در طراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب حامی محرومان باشند، گفت: نمایندگان اصلح وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت نیستند آنان موضع سیاسی روشنی داشته و جریان فتنه برای آن‌ها خط قرمز است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد انتخابات مجلس نماینده اصلح کانون قدرت و ثروت حجت الاسلام جلیلیان سپاه نبی اکرم ص اسوه صبر و مقاومت استان کرمانشاه حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: تولیدات در حوزه انیمیشن و سینمایی به ۳۰۰ عنوان رسیده است که به عنوان مثال انیمیشن بچه زرنگ در سال گذشته به خوبی اکران شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرهاد فلاح در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله نهادهایی است که در عرصه آموزش غیررسمی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه قدمت حدود 58 ساله کانون پرورش فکری و 98 ساله کانون زبان، یک سرمایه جدی از کانون پرورش فکری ساخته است، ادامه داد: یک هزار و 40 مرکز در سراسر کشور وجود دارد که در قالب مراکز سیار و ثابت، خدماتی به کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهند

وی با اشاره به اینکه غیر از فعالیت مستقیمی که کانون با کودکان و نوجوانان دارد، خانواده‌ها نیز به فعالیت‌ها اضافه شدند، گفت: با پژوهش‌های انجام شده، یکی از تهدیدهای نظام تعلیم و تربیت، عدم همراهی خانواده‌ها در این حوزه است که به جهت همین موضوع، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور شروع به برنامه‌ریزی و فعالیت در این زمینه کرده‌اند.

فلاح با اشاره به طرح کانون‌ مدرسه، مطرح کرد: اتصال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدارس یکی از اقدامات خوبی است که با مطالباتی که وزیر آموزش و پرورش داشته شکل گرفته است، اکنون هر  مرکز، مدارس اطراف آن متصل به این مرکز می‌شوند و مرکز برای آن مدارس برنامه تعریف می‌کند.

وی افزود: دانش‌آموزان یک هزار و 200 مدرسه در سراسر کشور در داخل خود مدرسه فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پیش می‌برند و مربیان پشتیبانی آن‌ها را انجام می‌دهند، این اقدام زمینه‌ساز تربیت کنشگر اجتماعی است که کودکان و نوجوانان به جای اینکه فراگیرنده صرف باشند، کنشگر هم باشند

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: مهمترین کار کانون، ترویج کتاب و کتابخوانی است، همه فعالیت‌های کانون با کتاب شروع می‌شود و با کتاب به پایان می‌رسد. سال گذشته 3 میلیون جلد چاپ و در اختیار مراکز گذاشته شد.

فلاح خاطرنشان کرد: تولیدات در حوزه انیمیشن و سینمایی به 300 عنوان رسیده است که به عنوان مثال انیمیشن بچه زرنگ در سال گذشته به خوبی اکران شد و استقبال خوبی از آن در سطح کشور شد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟
  • لسه‌فر چیست؟
  • ثروت‌آفرینی با پرورش الاغ
  • نیم نگاهی به یاران و تربیت یافتگان مکتب امام حسن مجتبی علیه السلام
  • ادعای انگلیس درباره حمله سایبری نهادهای وابسته به پکن
  • تنها با شعار دادن مشکلات حل نمی‌شود