Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه این مرکز با هدف به وجود آوردن مارپیچ سه‌گانه صنعت، جامعه و دانشگاه در حوزه علوم انسانی بوجود آمده است، گفت: 4 شتاب‌دهنده و 11 استارتاپ در این مرکز حضور دارند.

علی‌‌اصغر سعدآبادی مدیر مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره اهداف برگزاری مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی، گفت: این مرکز با هدف به وجود آوردن مارپیچ سه‌گانه حوزه صنعت، جامعه و دانشگاه در حوزه علوم انسانی، کاربردی و کارکردی‌سازی علوم انسانی است و محلی از تجمع فضاهای نوآوری، علوم انسانی و فناوری‌های هایتک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: در حال حاضر ۴ شتاب‌دهنده و ۱۱ تیم استارتاپی در مرکز نوآوری وجود دارد.

مدیر مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی شهید بهشتی در ادامه با بیان اینکه کسانی که در مرکز نوآوری هستند بیشتر از آنکه اهل حرف باشند اهل عمل هستند، یادآور شد: هم اینک ۸۰ میلیارد ریال سرمایه جذب و تعهد شده داریم که به فراخور تلاش‌ تیم‌ها و برنامه اجرایی و تجارتی که انجام می‌دهند تخصیص ارائه خواهد شد. 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علوم انسانی شتاب دهنده مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی مرکز نوآوری شتاب دهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • اوکراینی‌ها از آمریکا ناامید شده‌اند
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود