Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، ری و تجریش در خصوص کمک‌های ارسالی شهروند به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رویکرد مجموعه شهروند همواره این بوده است که متناسب با نیاز‌ها و خواسته‌های اقشار مختلف جامعه خدماتش را ارائه دهد، امروزه شهروند به یکی از برند‌های مهم و معتبر فروشگاه زنجیره‌ای در سطح شهر تهران تبدیل شده است و مردم اعتماد خوبی به این مجموعه پیدا کردند و این شرکت همواره تلاش می‌کند پاسخ مناسبی به اعتماد شهروندان داده و محصولات مرغوبی را در جهت حمایت از مصرف کننده عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل آبادی در ادامه ضمن توجه به مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، افزود: هر سازمان و مجموعه اقتصادی نسبت به اتفاقات جامعه حساس بوده و احساس مسئولیت می‌کند، شورای شهر و شهرداری تهران تلاش می‌کنند تا از طریق بازوان تحت مدیریت‌شان یعنی شرکت‌های تابع بتواند مسئولیت‌های اجتماعی خود را ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت خدمات کالای شهروند از جمله شرکت‌هایی است که به عنوان بازوی مدیریت شهری توانست ۲۷ کامیون بار اقلام و محصولات مورد نیاز سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان را تامین و به این مناطق ارسال کند.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش تصریح کرد: مردم اعتماد خوبی به برند شهروند داشته و دارند که این سبب شده است کمک‌های خود را از طریق این مجموعه خدماتی به این مناطق ارسال کنند، برخلاف سایر ادوار که معمولا اقلام و مایحتاج بدون نیازسنجی دقیق در اختیار مردم مناطق حادثه دیده قرار می‌گرفت، این‌بار شرکت شهروند با همکاری مجموعه هلال احمر کشور اقدام به نیازسنجی و تبیین این دوره از محموله‌های ارسالی داشته و تلاش کردند در جریان سیل اخیر به نیاز‌های بانوان آسیب دیده از سیل توجه مضاعفی داشته باشند و اقلام بهداشتی و غذایی مورد نیاز آن‌ها را در این دروه از محموله‌های ارسالی در نظر بگیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در پایان ضمن توسعه شهروند در کلانشهر‌های دیگر نیز یادآور شد: توسعه شهروند در کلانشهر‌های دیگر به نظر هیئت مدیره شهروند و شورای شهر بستگی دارد که درخواست‌هایی از سوی شهرداری‌های کلانشهر‌ها دیگر برای حضور این مجموعه در این شهر‌ها صورت گرفته است، اما باید مطالعاتی در این زمینه انجام شود، در صورتی که فروشگاه شهروند مانند بانک شهر بتواند خدمات خود را با کیفیت مناسب در سایر شهر‌های دیگر تسری دهد به فروشگاهی بابرند مدیریت شهری تبدیل خواهد شد که می‌تواند برای مردم مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان شورای شهر تهران شهر های دیگر کلانشهر ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد

 هاشم امینی در بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، بیان کرد: این ایستگاه روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال ساخت کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر اقدامات بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این بازدید معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان