Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشار رسن ابراز امیدواری کرد پرسپولیس در این فصل دو جام را کسب کند.

طرفداری - هافبک عراقی سرخ پوشان پایتخت به تشریح وضعیت این تیم پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بشار رسن درباره آخرین وضعیت تیم اظهار داشت:

ما شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم و بعد از دو برد خوب مقابل تراکتور و نفت آبادان که باعث تثبیت صدرنشینی‌مان شد، در دربی هم خوب بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

خوشحالم که در آن بازی توانستم یک گل مهم برای پرسپولیس بزنم و هنوز شیرینی آن برایم از بین نرفته است.

رسن درباره شکست مقابل الدحیل هم گفت:

بازی سختی بود. همیشه کار در آسیا سخت است. متاسفانه در ۱۵ دقیقه اول روی اشتباه خودمان گل خوردیم و نتوانستیم گل‌ها را جبران کنیم. الدحیل تیم بسیار خوبی است که ۶ ملی پوش قطری و ۴ بازیکن خارجی خیلی خوب دارد.   آنها دو گل زدند و خیلی زود رفتند عقب و ۱۱ نفره دفاع کردند. در نیمه دوم ما صاحب توپ و میدان بودیم ولی حریف بسته بازی می‌کرد و نتوانستیم آنطور که باید موقعیت خلق کنیم.

هافبک عراقی پرسپولیس گفت:

این فوتبال است و یک روز می‌برید و یک روز هم می‌بازید. نباید بیش از حد ناراحت باشیم. هنوز چیزی تمام نشده و ۵ بازی دیگر داریم. امیدوارم بتوانیم الشارجه را ببریم تا هم جبران باخت هفته اول شده باشد و هم در جدول وضعیت‌مان را بهتر کنیم.

بشار رسن درباره شرایط خود از زمان حضور یحیی گل‌محمدی و کادر فنی جدید هم تصریح کرد:

من در تعطیلات نیم‌فصل بودم که تمرینات تیم شروع شد و کمی دیر به تیم ملحق شدم. آقا یحیی مربی خیلی خوبی است. بازیکنان و هواداران او را قبول داشتند چون نتایج خوبی در تیم شهر خودرو گرفت. هر دستوری که کادر فنی بدهد من در زمین پیاده می‌کنم و هر جا آقا یحیی بخواهد من بازی می‌کنم. ان‌شاءالله امسال هم در هر دو جام قهرمان می‌شویم و در آسیا هم، از گروهمان صعود می‌کنیم.

بشار رسن درباره اشتباهات داوری علیه تیم‌های ایرانی در آسیا گفت:

ما هم به فینال لیگ قهرمانان رفتیم و نگفتیم با کمک داور رسیدیم اما مثلا فصل قبل با چند اشتباه داوری حذف شدیم. این اشتباهات داوری در همه جای دنیا هست و هیچ عمدی پشت آن نیست. مقابل الدحیل هم اشتباهات خودمان باعث شد ببازیم و نباید زیاد روی مسائل داوری تمرکز کنیم. ممکن است این اشتباهات برای تیم‌های عربی یا ژاپنی هم پیش بیاید. خودمان باید تمرکزمان را بالا ببریم و گفتم که در آسیا کار سخت است. موقعیت کمتر گیرتان می‌آید و باید از آنها استفاده کنید.

هافبک پرسپولیس در پایان درباره اینکه AFC قصد داشت میزبانی را از تیم‌های ایرانی بگیرد، گفت:

من در این چند سالی که در ایران هستم هیچ نکته منفی‌ای ندیده‌ام. همه چیز عالی بوده و چه در تهران و چه سایر شهرها خیالمان راحت‌ بوده؛ حتی من با بازیکنان قطری و بعضی دوستانم در تیم‌های دیگر که صحبت می‌کردم به من می‌گفتند از حضور در ایران راضی بودیم و هیچ مشکلی وجود نداشت. امیدوارم هواداران ما مثل همیشه در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را حمایت کنند و دوباره با کمک آنها خوب نتیجه بگیریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بشار رسن درباره دو جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان

به گزارش قدس آنلاین، فردین معصومی، کشتی‌گیر مازندرانی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی، در حاشیه مراسم واگذری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابتدا درباره تماشای کشتی در ماه‌های اخیر گفت: بله کشتی را که همیشه دنبال می‌کنم بخصوص که حالا امیررضا (اشاره به پسرش که کنارش ایستاده) در مسابقات حضور دارد.

معصومی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال را هم دنبال می‌کند و فکر می‌کند کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: اینکه پرسیدن ندارد، باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

معصومی درباره رفتن گل‌محمدی و حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم محبوبش گفت: به هر حال این حاصل زحمت آقا یحیی بوده و هنوز نمی‌شود به مربی جدید نمره‌ای داد و بگوییم ایشان کار کرده اما به هر حال هر کسی برای پرسپولیس بزرگ زحمت بکشد هوادار دوستش دارد و ما هم از ایشان تشکر می‌کنیم.
این کشتی‌گیر سابق درباره اینکه با توجه به استقلالی بودن پسرش مشکلی بین آنها ایجاد نمی‌شود، گفت: نه ،به هر حال هر کسی آزاد است یک رنگ و یک تیم را دوست داشته باشد. ما هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. آنها همیشه دوم می‌شوند و آن پایین‌ها هستند و تنور لیگ را داغ کرده‌اند.

در ادامه علیرضا، فرزند کشتی‌گیر معصومی، درباره کری‌خوانی‌های پدرش گفت: من و بابا خیلی در این حال و هواها نیستیم. فقط مهم این است که الان کدام تیم در رتبه اول است و در صدر جدول قرار دارد تا ببینیم آخر فصل چه پیش می‌آید.

اینجا بود که دوباره فردین معصومی  در بین کلام پسرش گفت: البته الان جام نمی‌دهند و جام را آخر فصل می‌دهند.

سپس امیررضا معصومی گفت: امیدوارم همین روند صدرنشینی برای استقلال ادامه داشته باشد.

او درباره شرایط خودش هم گفت: من بعد از مسابقات جام بین المللی  جام یاشاردوغو به تیم جوانان اضافه شدم و امیدوارم بتوانم به کشتی کشورم در رده جوانان کمک کنم. فکر کنم حدود دو ماه دیگر مسابقات آسیایی جوانان برگزار می‌شود و بعد از مسابقات المپیک پاریس هم رقابت‌های قهرمانی جهان را داریم. امیدوارم تیم کشتی ما در مسابقات المپیک پاریس و جوانان ما در جهانی بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

او درباره مسابقات انتخاباتی آمریکا که اتفاقات بزرگی در آن رخ داد و کشتی‌گیران به‌نامی حذف شدند و به المپیک نخواهند رفت، گفت: بله، همیشه در سال المپیک یک پوست‌اندازی می‌شود در تیم‌های کشتی دنیا که آمریکا هم از این قضیه مستثنی نبود. ما هم تغییر سرمربی تیم ملی کشتی و آمدن آقای محسن کاوه را به فال نیک می‌گیریم و همان‌طور که در مسابقات آسیایی درخشیدند امیدوارم در المپیک هم بدرخشند. همان‌طور که می‌دانید کشتی همیشه جورکش کاروان ورزشی ایران بوده و امیدوارم در المپیک هم این را به همه ثابت کند.

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم